Wat vinden jullie van deze foto?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa0304

Wat vinden jullie van deze foto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 07:37

Afbeelding

Ik zou graag willen weten wat jullie van deze foto vinden.
zelf vind ik het wel een goeie foto. Ik was aan het lichtrijden, volgens mij wilde ik net gaan staan Tong uitsteken

Alvast bedankt voor de reacties

Hannanas

Re: Wat vinden jullie van deze foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 07:39

Ik vind je binnenhand streng.

Maar vind vooral het blauwe dekje mooi! Vork

Larissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 07:42

jaaa idd met die binnenhand zijn we ook bezig(A) best lastig is dat hahahaha maar moet goedkomen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 07:49

leuke kleurtjes

jij hangt naar binnen , iets scheef

even een denk vraag
buigt het paard om je been
of trek je m om?

probeer iets "liever"te zijn met je (piano)handen
voor je te kijken (ik zoek ook altijd stuivers hoor Bloos )
en je been positie is wat twijfel achtig

verder leuk plaatje ansich Haha!

Larissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 08:09

nickyu: je denkvraag:P --> het kan best een samenhang zijn van omtrekken en om me been heen. maar echt omtrekken dat is het niet. hahah ja voor me kijken:P dat word ook vaak gezegt in me les kijk voor je!!

Ja me benen dat klopt wel, ik wilde gaan staan in het zadel, maar het zadel is ook een beetje zwaar verrot. als ik mijn benen laat hangen dan is die beenligging al verkeerd, ben donderdag jarig:P hopelijk krijg ik nog genoeg geld om het bij mijn spaargeld te leggen en kan ik een Goed zadeltje kopen haha

pianohanden:P haha ik ga er eens op letten!! vanavond heb ik weer les!! ik ga het wel even doorgeven!!

Bedankt voor je reactie:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:33

Best lastig beoordelen vanaf foto, en zeker als het er maar eentje is. Binnenhand werkt iets teveel terug, en het resultaat zie je meteen in je binnenschouder, die zakt ook teveel. Hierdoor leg je onbewust net iets meer ruitergewicht op de binnenschouder van het paard, terwijl je die nou net vrij probeert te maken om die wending mooi door te komen.
Dus probeer wel mee te draaien de bocht in (zelf de bocht doorkijken, kleur van de manen kun je wel onthouden, hoef je niet steeds te checken want die verandert niet in een uurtje tijd Knipoog ) maar niet inzakken aan de binnenkant.
Beenligging kan idd nog iets mooier, maar reden geef je zelf al.

Verder zeker geen onaangenaam plaatje om naar te kijken.

Alvast gefeliciteerd!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:25

Je topic staat hier verkeerd. Het hoort op HAW (als je rijtechnisch commentaar wilt). Of op CB (als je commentaar wil over hoe de foto gemaakt is.

Kun je aangeven wat je vraag nu eigenlijk is?

Edit; ik ga er maar vanuit dat het om rijtechnis commentaar gaat, dus ik verplaats hem naar HAW.

Larissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 19:32

rijtechnisch idd.. sorry ik weet nog niet zo goed waar ik wat moet plaatsen

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:47

Ik vind het tot zijn hoofd lekker om naar te kijken. Je bent met je handen te streng. Te ver uit elkaar en let op die pianohandjes Knipoog Als ik zo naar het bit kijk heb ik ook het idee dat je een beetje zit te trekken en dat het voor het paard niet al te ontspannend is, probeer dus ook daar aan te werken Knipoog

roosje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:38

handen wat hoger en iets dichter bij elkaar verder vind ik het netjes hoor

PuckEefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:01

mooi setje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:09

Ik vind dit er heel erg netjes uit zien! Als een meisje die de pony de goede basis aan het leren.
Ga zo door zou ik zeggen! Het gaat goed komen!

lovekira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:10

Het lijkt of hij een beetje zwaar is op je handen en een beetje op de voorhand loopt. Probeer zijn achterhand er iets meer onder te krijgen, door veel tempowisselingen te rijden. Bijna stappen en dan op een kleine hulp weer direct voorwaarts. Verder ziet het er wel goed uit.

joss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:27

Ik vind het een mooi plaatje .
Wat ik zie is een leuk paardje die heerlijk met het vrouwtje aan het werk is . Zelf vind ik het een beetje flauw om iemand helemaal te corrigeren totdat het perfecte plaatje gecreeerd is .
jullie zijn een leuke combi

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:57

joss schreef:
Ik vind het een mooi plaatje .
Wat ik zie is een leuk paardje die heerlijk met het vrouwtje aan het werk is . Zelf vind ik het een beetje flauw om iemand helemaal te corrigeren totdat het perfecte plaatje gecreeerd is .
jullie zijn een leuke combi

Ik heb verre van perfecte plaatjes, maar dat is Horses@work toch voor? Kritiek is niet gemeen of verkeerd bedoeld, maar om mensen verder te helpen!

primagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:06

Opzich correcte foto Ja
Alleen is het jammer dat je zoveel stelling vraagt, probeer je volte meer op twee teugels te 'draaien' Knipoog

joss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:09

Ja ja , maar het meeste(lees , niet alle) kritiek word geleverd van mensen waarvan geen foto,s te zien zijn in hun profiel . *LOL*

Larissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 18:17

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

zal even kort reageren op paaar dingetjes die jullie neerzetten..

idd die achterkant.. daar ben ik mee aan het oefenen en het gaat steeds beter.. en teveel stelling klopt dit is ze moeilijke kant.. en dan vett sterkk dus we zijn nu aan trainen om hem beetje soepel te maken. ik krijg elke week les.. en dat vrouwtje rijd met der paard Z2 en heeft met een ander paardje van haar die nu met pensioen is grandprix gereden!! ze geeft heel veel les en gaat helemaal goedkomen..

dit paard heeft RUIM een half jaar stilgestaan en nu mag ze met mij weer aan het werk,, ze vind het superleuk maar we moeten nog goed oefenen:D

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:33

Ziet er netjes uit zie voor commentaar hier boven wel super gaaf setje trouwens!!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:26

joss schreef:
Ja ja , maar het meeste(lees , niet alle) kritiek word geleverd van mensen waarvan geen foto,s te zien zijn in hun profiel . *LOL*

En dat maakt uit... wat?

Leuk paard, leuke ruiter. Zeker wat puntjes om aan te werken. Het voornaamste is je teugelhulpen. Die mogen fijner en minder streng. Je zult het paard dus iets beter aan het been moeten maken. Verder geen onaangenaam beeld om naar te kijken. Hier kan je wel uit verder bouwen. Als je dat in je hoofd houd komt het allemaal wel in orde met jullie.

Verder denk ik dat je verdere (been)houding in verband staat met je strenge binnenhand, waarschijnlijk als je dat verbeterd, zit je ook al een stuk beter.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:33

na voren kijken,
en te strengen binnen hand,
wel een mooi paard en leuk setje.