Ferrose @ drafwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Ferrose @ drafwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 16:46

Natuurlijk hebben we niet alleen gedraafd maar dat is het enige waar ik stills van heb (kaartje van de camera was al snel vrij vol).

Even algemeen; Ferrose wordt in mei 4 en is nu een aantal maanden onder zadel. Ik heb haar sinds februari. Het enige waar we in die tijd aan hebben gewerkt is halslengte behouden (ze maakte zich graag kort in haar hals). De halslengte begint nu zeker te komen en nu moet ze nog wat lager, dus veel meer vwnw. Op het moment pakt ze dit nog niet aan, maar met geduld en rust komt dit wel.

Mijn houding blijft om te huilen. Ik zet mijn handen te laag waardoor ik voorover val. Ik dacht dat ik dit wel verbeterd had, maar dat is niet zo dus dat wordt nog heel hard verder verbeteren.

Dit was overigens de tweede keer dat we met drafbalkjes werkten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zelf zie al een behoorlijke verbetering maar we hebben allebei nog een lange weg te gaan.

CM_

Re: Ferrose @ drafwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:52

pfoeh je foto's laden duurt wel erg lang, weet niet waar je ze ge-upload hebt?

Wat een prachtig paard zeg , wauw wat een bink ! en dat op die leeftijd!

Aandachtspunten geef je zelf al aan. Zonde van je handen, ga daar echt aan werken.

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:56

Hey
Je zit idd een beetje naar voor & je houd je handen wat te laag maar je weet het dus dan kan je erop oefenen.
Verder vind ik dat je iets meer voor je uit mag kijken. (Vind ik trouwens ook moeilijk Tong uitsteken )
Wel een mooi paard ! Het ziet er goed uit voor nog niet lang onder het zadel te zijn !

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:04

ja klopt de handen wat hoger dan zit je ook meteen een stuk meer naar achteren en rechter Knipoog

en idd mooi paard hoor,ziet er braaf uit Haha!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:47

Je zit zelf gewoon te gespannen met je hele lichaam Lachen ga de volgende keer lekker zitten als een zout zak.. gewoon elke keer denken ik ben lui en ga in de stoel hangen.. of ga tellen in jezelf dan ontspan je je lichaam aangezien je dan met iets anders bezig ben.. Lachen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:50

Toppie Joki OK dan! Ferrose gaat echt goed Ja en dat in die korte tijd...het wordt al een heel paard zo Knipoog

Commentaar gaf je zelf al...de "zoutzak-ik-ben-lui-methode" is zeker een goeie...en voor je handen ...pinkjes op het dekje.Heel irrie om te doen maar het helpt wel Haha!

Succes hoor en snel meer foto's van jullie Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:57

Leuke foto's joki. Commentaar geef ik niet, want de beste stuurlui staan aan wal. Knipoog

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:03

Ferrose is mooi Joki!
Het commentaar is al gegeven en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie OK dan!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:42

Ik vind haar er stukken beter uit zien dan op de eerste foto's. Knap dier zo, lekker groot Haha! Ben blij dat ze zo goed bevalt...

chelleeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:46

ze ziet er goed uit

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 10:30

dank jullie wel voor al jullie leuke reacties. Ze is idnerdaad in die twee maanden tijd al zoveel mooier geworden

Nicoleee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:31

Ziet er echt mooi uit dat paardje van je! ook je rijden word al beter zo te zien:D

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:34

Omdat het paard lekker ontspannen loopt zonder in zijn mond gestoord te worden vind ik het eigenlijk helemaal niet erg dat jij er op dit moment niet zo netjes op zit.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:37

zooo die is al veranderd! ik ken haar nog van toen ze in Naarden stond! toen was het ook al zon mooierd! Super leuk om te zien dat ze zo groeit! en ja commentaar geef je zelf al, komt vanzelf wel goed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:47

Ziet erg goed uit Joki, wel jammer maar zo te horen ga je daar hard aan werken. Wanneer zijn foto's gemaakt ? Ik kijk er zo van op dat de bak en longeer cirkel ze mooi droog zijn terwijl longeer cirkel bij vpg manege echt letrlijk onder water staat.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:47

Moet ook nog maar even reageren hier.
Mooie beessie blijft het joki, als we allebei weer beter zijn kom ik eens een keertje in het weekend bij d'r kijken.
Het is jammer dat je er voorlopig niet kan rijden.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:26

mooi paard heb je!! ach, de rest komt vanzelf, jullie moeten nog groeien samen.