Gister met Nicky ( new forest) lekker gereden, we hebben haar nu 2 maanden en het begint af en toe eindelijk ergens op te lijken. de eerste maand heb ik haar gewoon uitgeprobeerd wat ze kan en ik begin nu met de basisdingen te oefenen te kan alles wel maar ik moet snappen hoe ze het doet en zij moet dat dan weer van mij snappen. ik rij gewoon recreatief ben niet zo'n typ van je MOET aan de teugel lopen, maar ik ben wel erg geschrokken van de foto's dat ze af en toe echt met haar hoofd de in de lucht loopt! daar ga ik dus maar wat aan doen heb je tips geef ze dan maar
de vorige eigenaar heeft haar met bijteugel gereden ( weet niet of dat zo heet maar dat ze aan de teugel gaat lopen ) en met sporen nou dat hoefd van mij allemaal niet ...hier wat frisse foto's

instappen ze loopt al wat meer naar beneden ( ik had haar eerst een paar rondjes uit laten razen omdat ze anders heel erg trippeld)

draf dat hoofd

in de achteruit ( dat zijn we nu aan het oefenen, want als je de hulpen geeft wil ze nog wel eens of naar voren gaan of met haar hoofd opzij klappen het word al steeds minder
) 
al iets rustiger

paar passen veruimen

galop iets wat ze erg leuk vind

ik met de pony van Rianne
Tips en commentaar welkom!
hou het lief
Groetjes!