Nicky in het roze @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lys_

Nicky in het roze @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 10:28

hooi hooi!
Gister met Nicky ( new forest) lekker gereden, we hebben haar nu 2 maanden en het begint af en toe eindelijk ergens op te lijken. de eerste maand heb ik haar gewoon uitgeprobeerd wat ze kan en ik begin nu met de basisdingen te oefenen te kan alles wel maar ik moet snappen hoe ze het doet en zij moet dat dan weer van mij snappen. ik rij gewoon recreatief ben niet zo'n typ van je MOET aan de teugel lopen, maar ik ben wel erg geschrokken van de foto's dat ze af en toe echt met haar hoofd de in de lucht loopt! daar ga ik dus maar wat aan doen heb je tips geef ze dan maar Bloos Haha! de vorige eigenaar heeft haar met bijteugel gereden ( weet niet of dat zo heet maar dat ze aan de teugel gaat lopen ) en met sporen nou dat hoefd van mij allemaal niet ...

hier wat frisse foto's

Afbeelding

instappen ze loopt al wat meer naar beneden ( ik had haar eerst een paar rondjes uit laten razen omdat ze anders heel erg trippeld)

Afbeelding

draf dat hoofd Bloos

Afbeelding
in de achteruit ( dat zijn we nu aan het oefenen, want als je de hulpen geeft wil ze nog wel eens of naar voren gaan of met haar hoofd opzij klappen het word al steeds minder Haha! )

Afbeelding

al iets rustiger

Afbeelding

paar passen veruimen

Afbeelding

galop iets wat ze erg leuk vind

Afbeelding

ik met de pony van Rianne

Tips en commentaar welkom!
hou het lief Tong uitsteken Bloos

Groetjes!

Bellarose

Re: Nicky in het roze @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:29

Leuke pony, maar kijk eens naar je voeten..

Lys_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 10:31

_Future_ schreef:
Leuke pony, maar kijk eens naar je voeten..

haha idd! bedankt voor de tip het zadel in trouwens ook te groot voor mijn kont normaal heb ik er een celpad inliggen maar om een of andere reden ben ik die vergeten Bloos

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:31

mischien moet je vragen aan haar
en je voeten ?? Knipoog
maar wel een mooie pony!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:53

Wat een lieve pony, ik vind het goed dat je haar lekker de tijd geeft voor alles, en je haar niet voor het mooie maar in de krul trekt,
het setje staat haar ook errug sweet!
Alleen denk ik wel dat het beter is (en dus niet voor de mooigheid) om haar iets wat in de hals te laten zakken,
ben zelf ook geen anky hoor,

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:55

Hele leuke pony! Heeft lief koppie!
Het lijkt op de foto's alsof je je hand vast zet. Probeer mee te gaan in de mond. Dan zal ze waarschijnlijk ook meer ontspannen gaan in haar hals. Ze hoeft niet meteen in de krul dan maar in ieder geval meer gaan ontspannen.

Lys_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 10:56

qt_shetties schreef:
Wat een lieve pony, ik vind het goed dat je haar lekker de tijd geeft voor alles, en je haar niet voor het mooie maar in de krul trekt,
het setje staat haar ook errug sweet!
Alleen denk ik wel dat het beter is (en dus niet voor de mooigheid) om haar iets wat in de hals te laten zakken,
ben zelf ook geen anky hoor,

bedankt! idd ik ga daar maar eens rustig mee aan het werk en vraag me lerares ook even om advies misschien met rustg vragen dat ze het wel wil, ze doet het af en toen wel maar dat is na het springen crossen of andere dingen dus niet op de momenten dat het zou moeten haha,,

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:57

Leuke pony, Lys! Lachen
Ziet er leuk uit. Ja

Lys_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 10:57

laulau85 schreef:
Hele leuke pony! Heeft lief koppie!
Het lijkt op de foto's alsof je je hand vast zet. Probeer mee te gaan in de mond. Dan zal ze waarschijnlijk ook meer ontspannen gaan in haar hals. Ze hoeft niet meteen in de krul dan maar in ieder geval meer gaan ontspannen.

bedankt! volgens mij heb je wel gelijk ze wil voor mijn idee altijd te snel dus maak ik ophoudingen of zet me hand te veel vast ga ik op letten!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:58

Moderatoropmerking:
Op HAW is niet de bedoeling dat je alleen reageert met "leuke pony" of een andere dergelijke oneliner.
Vandaar dat ik wat oneliners verwijdert heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:04

Hey Lysanne!
Ziet er goed uit hoor, leuk setje!
Ik vind dat je een goede instelling hebt met rijden, gewoon lekker rijden en niet dat in de krul getrek! OK dan!

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:06

mooie foto's hoor, en dat aan de teugel dat komt vanzelf wel , je moet samen met je pony er na toe groeien Lachen