Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met veel geduld kan je ze het echt wel leren, maar het is wel een rotklus als ze het nooit gewend zijn geweest. Die van mij kon het wel, maar is het 'verleert' op een trainingsstal
(Ik beloon wel altijd hoor als ze gaat stappen, maar dan komt ze alweer mn kant op). Pony los in de bak en dan laten rennen heeft ook geen nut, dan loopt ze ook het liefst gelijk naar me toe. Ik weet dat ik lief ben, maar het is wel zwaar irritant.
Elk rondje dat ze stapt, nee, elk pasje dat ze stapt is weer een overwinning toch? absque_dubio schreef:Het lijkt mij dat het daar niet aan ligt, bij mij in iedergeval niet. Pony staat 24/7 buiten in een héle grote wei met een schuilstal. (Pony is wel al 2 jaar niet gereden, en ik heb dr pas weer opgepakt, maar ze heeft dit altijd al gedaan)
feliciaa schreef:Mijn pony komt nu ongeveer 2 uur buiten 's ochtends in de bak samen met haar vriendjes, opzich heeft ze dan wel de tijd om haar benen alvast te strekken maar vind het soms toch wel een beetje kort (er is alleen niks beters in de buurt), verder haal ik haar er dus ook nog elke dag uit. Ze gaat bijna weer op de wei en dan staat ze 24 uur per dag buiten..