[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11]

[12]

[13]

[14]

[15]

© Myra @ Bokt
Tips en/of commentaar; heel graag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je binnenhand lijkt wat streng mja dat vind ik moeilijk te beoordelen vanaf een foto. Let wel dat je je handen rechtop en boven de schoft houdt. Soms zie ik ze bijna op je bovenbenen.
Ricoh ziet er goed uit!
Sok schreef:Vette foto's Sas!Ricoh ziet er goed uit!
Je cap zit scheef!
En dit is een nieuwe cap! Toch maar eens leren m'n hoofd recht te houden. 
lekker losse oortjes.

'

Ricoh loopt lekker ontspannen. Let wel op je handen, maar dat is al eerder aangegeven
Sonja schreef:Lekker stoer paard heb je, hou ik wel van
Wat grappig om eens foto's van jou te zien. Geen idee waarom, maar ik had me jou kleiner voorgesteld
Niet heel duidelijk te zien op de foto's, maar ik krijg de indruk dat je meer druk op je linkerbeugel hebt dan op je rechter.
Ik heb de neiging om zelf naar links te vallen.Unwritten schreef:Ricoh is echt groot![]()
Dat viel mij toen ik pas langs hitland kwam om eens te kijken ook op
Ik vind dat je er mooi opzit,Ricoh loopt lekker ontspannen. Let wel op je handen, maar dat is al eerder aangegeven
Haha, hij is geen kleintje, he.

jody_bobby schreef:Leuk paard, ziet er wel hoog uit:P
Saskiaatje schreef:Sok schreef:Vette foto's Sas!Ricoh ziet er goed uit!
Je cap zit scheef!
Alweer, haha.En dit is een nieuwe cap! Toch maar eens leren m'n hoofd recht te houden.
Iedereen zegt dat Rick te dik is, maar zo is hij gewoon gebouwd.

Sok schreef:Saskiaatje schreef:
Alweer, haha.En dit is een nieuwe cap! Toch maar eens leren m'n hoofd recht te houden.
Iedereen zegt dat Rick te dik is, maar zo is hij gewoon gebouwd.
Zo bedoelde ik het niet
Bedoelde meer dat ie er qua bespiering goed uit ziet zo in de winter!
Ik reageerde op jou, dat jij zei dat hij er goed uit ziet, maar dat iedereen zegt dat 'ie dik is. Terwijl ik hem heel erg sexy vind.
Én de dierenarts zegt dat hij niet te dik is. Dus.

Sonja schreef:Nee joh, die's niet dik, da's gewoon een lekker stevig en stoer paard
Alleen die hoogte.... jemig, hoe kom je d'r op?
Mijn stoere ventje.
Heel stom.

Was best onder de indruk zo groot dattie is
Als ik naast hem zou staan.. dan steekt hij best een stukkie boven me uit