In Susteren zijn alle paarden die ik daar heb gereden erg bang, veel kabaal en klapperende schotten. In de 2e proef reed zelfs een bulldozer buiten langs de korte zijde en werden net paarden gevoerd oid. Kijkerig is Versace helemáál niet maar van geluiden wordt hij nog erg gespannen. De eerste proef hadden we toch nog 184 ondanks dat hij een paar keer wegsprong en de 2e proef 172, had hier twee keer -4 en één keer -2 doordat hij helemaal in paniek raakte bij de korte zijde van al dat kabaal. Heb toen 2x een extra volte gedraait en één keer ben ik wijkend naar die enge zijde gereden zodat hij er iets van leerde en er toch langs ging, hoe eng het ook was. De jury kwam na de proef nog naar me toe omdat ze het zonde vond dat ik dat had gedaan. Maar goed, nu hebben we er iig beide iets aan gehad en dan maken die punten me niet meer uit
A.s zondag rijden we de laatste keer L1 en het zomerseizoen maken we de overstap naar de L2.
1

2

Hier was hij net even weggeschoten uit de hoek
3

Middenstap
4

Wijken
5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
Ja ik ook xsimone! Maar helaas, zo hebben ze me de foto's doorgestuurd...
)
Wat dat betreft ben ik blij dat bijna het hele binnenseizoen in Beek was 
Had liever iets aan die proef wb training dan dat ik nog punten bij elkaar wilde rijden.