Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:P
Jaa, vast
Maar Simone had er ook nog even naar gekeken, en die voelde geen haken O.I.D 
Chocotof schreef:Je kunt het ook anders zeggen.
Jou paard houd links niet vast, jou paard wil rechts niet
aannemen.
Dit komt hoogstwaarschijnlijk om je paard scheef is
ga opzoek naar een goede instructeur en los dit
met z'n drieeen op.

bouierenaat schreef:Heej Anna je hebt al lekker veel commentaar
Ik denk idd niet dat Uni scheef is want hij loopt opzich verder goed in balans ik denk dat je idd lekker veel voltes enz. moet rijden ookal is hij heel sterk waardoor je last van je armen krijgt
Les moet je zeker doen, leer je altijd wel iets van
Chocotof schreef:bouierenaat schreef:Heej Anna je hebt al lekker veel commentaar
Ik denk idd niet dat Uni scheef is want hij loopt opzich verder goed in balans ik denk dat je idd lekker veel voltes enz. moet rijden ookal is hij heel sterk waardoor je last van je armen krijgt
Een paard dat sterk is op één teugel moet je weer op twéé teugels
zien te krijgen. Dat lukt niet met aan de teugels trekken, paardrijden
is geen krachtsport. Wanneer je spierpijn hebt in je armen van het hangen/trekken
dan doe je het niet goed.
En natuurlijk is het rijden van voltes en wendingen ook heel goed.

)
Everon schreef:Je zou ook even zijn tanden kunnen laten nakijken, soms hebben ze wat last van scherpe randjes of een wolfskies. Ik ben afgelopen vrijdag ook naar de tandarts geweest met mijn pony omdat hij de hele tijd vast hield en het bleek dat hij inderdaad een wolfskies en wat haken had.
) heeft hetzelfde probleem. Heb toen ook de tandarts laten komen, wolfskiezen verwijderd en gevijld maar dat lost niks op voor dit probleem.
mijn rechterteugel laat ik snel te los en links hou ik vast.