Jaja, we are back!!
Na een mooie afsluiting van de Klasse Z2 met een start tijdens de Nederlandse Kampioenschappen hebben Mascha en Lennon vorige week een succesvol weekend achter de rug in Hulten. Daar werden de Subtop-klasses gehouden, waaronder dus ook het ZZ-licht.
Mascha moest als laatste aan de start rond 4 uur. Lennon liep lekker tijdens het losrijden en was fijn los. Hij blokkeerde wel in het begin aan de rechterkant, maar uiteindelijk had Mash dit ook eruit gereden. Sinds de Rabobank Trainingen van Jeannette Haazen moet Mash goed opletten aan de tact en regelmaat en met de oefeningen moest Mash goed de middendraf eruit rijden zodat Lenn alles kon geven. Eenmaal de ring in kon ík eens goed kijken en genieten, want meestal moest ik voorlezen. Maar gelukkig kon ik het proevenboekje thuislaten en rustig kijken. Toen Mash steeds verder de proef inging en de middendraf gereden had merkte ik dat ze wat op save had gereden. De middendraf kwam er niet uit hoe ze die in het inrijden uit had gereden. Ze had een zeer nette proef neergezet met 2 foutjes. Een storing in de keerwendingen en een verzette linkerpirouette.
We hebben Lennon goed afverzorgd en uitgestapt. Ik had Mash aangesproken dat ze op save had gereden en dat klopte. Ze weet dat Lennon het aankon maar voor haar zelf wou ze eerst nog even een plaatsing hebben in een nieuwe rubriek, want dit was toch pas de 2e keer. Natuurlijk begrijpelijk!
Eenmaal naar binnen hing de uitslag al op. Ze had de rubriek gewonnen met maar liefs 65,14!!!%
Ze had een flinke voorsprong op derest, want nummer 2 had maar liefst 63%.

Mash was erg trots op Lennon en ze heeft nog naderhand met de jury gesproken. Ze zeiden dat ze goed naar het commentaar moest kijken wat op het staatje staat maar dat het al goed uitzag! Toen we de staatjes eens goed hadden bekeken, bleek ze nog eens -2 te hebben omdat ze op de G afgroette wat de X moest zijn. Ze had dus nog een percentage van 66 kunnen hebben!!
Dit betekend dat Lennon en Mash nog veel progressie kan boeken en we gaan er tegenaan. Ze heeft nu lekker 2 winspunten erbij en de teller staat op ZZ-licht + 3.Digishots was aanwezig op het evenement en heeft wat foto's geschoten. Kijk ook op zijn site: http://www.digishots.nl
Veel kijkplezier!

Groetjes,
Sas
1. Uitgestrekte Draf

2.

3. Mooi achterbeen gebruik!

4.

5.

6.

Daarnaast kwam ze op de Anky-site naar voren dat ze deze rubriek had gewonnen. Ook leuk natuurlijk!

7. Nieuwsbericht op de Anky-site!
?
Grand Prix! Nee, ons doel is nog met Lennon Lichte Tour te kunnen starten nu hij het nog kan. 

Dat zit wel snor! Ik wens Masch & Len nog heel veel succes! Ze gaan het maken!