Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PPPlover schreef:Hoi hoi,
Ik heb een arabier merrie van 13, Parel, en ik heb ook 2 Shetlanders van 26, Punky en Petra.
Parel is best een pittige merrie, en ik heb haar nu 2 maanden. Ze is best sterk in haar mond, en ik mijn vorige topic over haar; [HAW] Parel@work
kreeg ik veel negatief commentaar. Ik weet dat het allemaal wel goeed bedoelt is enzo, maar ik heb er niet echt een fijn gevoel bij...
Ik kreeg veel commentaar over de longeerlijn, die mijn instructrice vast had, dat het “levensgevaarlijk” is. Nu wil ik tips vragen, hoe ik dingetjes kan verbeteren, en waar ik aan kan werken, en hoe ik dat dan allemaal moet doen met m’n pony? Maar wel graag een beetje vriendelijk houden alsjeblieft..
Nu nog even over mijn Shetlander merrie, Petra, van 26 jaar oud. Daar heb ik ook een topic over;
[HAW] Petra
en daar kreeg ik heel veel commentaar, dat ik te groot was.
Zelf denk ik dat het wel meevalt, maar ja ik heb de tips in me opgenomen. En heb daarom ook besloten, om haar een soort pensioentje te geven, en haar niet meer te rijden.
Nu is de vraag, is het leuk om met haar wat grondwerk en horsemanchip te doen?
En zo ja, heb je wat tips voor me? En hoe zou ik dat dan aan moeten pakken?
Ik hoop op veel vriendelijke reacties!
Groetjes,
Astrid!
Je kan eigenlijk alleen een goed oordeel geven als je het desbetreffende paard en de ruiter goed kent. Hier krijg je zoveel meningen om je oren, die wel goed bedoelt zijn,maar kies maar eens uit al die meningen HET juiste antwoord.