middendraf rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ikbener

middendraf rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:26

wat is de beste manier om middendraf te oefenen???

Hvelreki

Re: middendraf rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:35

Net zoals bij de meeste dingen is er geen gouden weg die voor iedereen perfect past. Het hangt af per paard.
Ik snap je vraag eigenlijk ook niet zo goed, is de vraag: hoe moet je middendraf bereiken of hoe moet je hem goed doen of hoe kan je hem trainen?
Als je goed middendraf kan, kan je het toch oefenen hoe je wil? Je kan het op de lange zijde doen, op een diagonaal, maar ook gewoon korte stukjes middendraf oefenen.

Misschien helpt de wiki je wel vooruit: http://www.bokt.nl/wiki/Draf#De_middendraf. Lachen

ikbener

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:44

hoe je middendraf moet bereiken of hoe moet je hem goed doen of hoe kan je hem trainen? zo bedoel ik het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:24

Hoe ver reikt je eigen kennis al? (dit ivm anders grote lappen tekst voor Jan Doedel typen)
Ik zie trouwens dat je een eigen paard gaat kopen. Misschien handig om daar nog ff mee te wachten tot je een beetje kunt rijden Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:27

ikbener schreef:
hoe je middendraf moet bereiken of hoe moet je hem goed doen of hoe kan je hem trainen? zo bedoel ik het
Dat waren 3 aparte vragen, het was de bedoeling dat je daar iets uit koos. Clown Heb je trouwens les? Het is makkelijker om het dan even aan je instructeur/instructrice te vragen. Lachen
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 25-03-08 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:27

Sonja schreef:
Ik zie trouwens dat je een eigen paard gaat kopen. Misschien handig om daar nog ff mee te wachten tot je een beetje kunt rijden Knipoog

Ik denk dat het niet zo bedoeld is , :p Maar toen ik het las kwam het erg gemeen over ! Clown

Ik weet ook niet zo precies wat je bedoelt met je vraag ??

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:29

Ik ook niet echt Nagelbijten / Gniffelen
en Sonja heefft opzich wel gelijk Schijnheilig
Je kan beter eerst wachten tot je alles gewoon een beetje goed beheerst. En weet hoe jij je paard moet verzorgen. En als je dingen weet over de gezondheid van je paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:37

_Lunaa schreef:
Sonja schreef:

Ik denk dat het niet zo bedoeld is , :p Maar toen ik het las kwam het erg gemeen over ! Clown

Ik weet ook niet zo precies wat je bedoelt met je vraag ??

Nee hoor, is niet gemeen, is realistisch. Ik denk niet dat iemand die niet eens weet hoe een middendraf te rijden in staat is om een paard te houden. Komt toch net ff wat meer bij kijken dan dagelijks boven zien te blijven.