Leuke foto's Hedwig en zonde van het balkje.. Je moet gariska gewoon haar gang laten gaan die red zich meestal wel...
Opstappen in de binnenbak is meestal niet zo een succes bij haar ze komt met veel kabaal binnen maar ze is goed te rijden als je haar maar niet in de weg gaat zitten gewoon starten en rijden ze zal nooit onder je door vliegen of weg rijden daarom heb ik ook altijd met haar gesprongen omdat je haar voor 100% kan vertrouwen. Ik vind het ook echt leuk dat ze nu door andere mensen weer gesprongen wordt want ik ben zelf niet zo een held met springen en gariska vind het zo leuk.
Ze is heel appart met dit soort dingen maar als je als ruiter gewoon gaat zitten je handen laag houd klein beetje druk waar nodig en niet gaat trekken wordt ze vanzelf rustig. Vroeger was het nog erger met haar maar ook al wordt ze wat ouder gek blijft ze toch wel doen omdat ze het zo leuk vindt.
Kelly ging ook goed op haar voor de eerste keer, het is echt een super pony dus veel oefenen en dan wel de clubkampioenschappen winnen he!!!!
Ik vind het hoofdstel ook erg mooi, haahahh hij is eigenlijk van naomi maar het hoofdstel heeft een fijn bit en door de mexicaanse neusriem fijn met rijden en vooral met haar voor springen het bit werkt niet scherp in maar gewoon op een normaal rustig manier.
Succes met springen en de volgende keer op naar de winst!!!!!
Oh ja B paarden staat op 80/85 cm als het dit keer goed is gegaan op de manege hahaahah