Olga is een erg leuk paard, moest in het begin even wennen aan de korte hals van Olga, maar het ging steeds beter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daardoor kiep je helaas ook een beetje voorover. Verder vind ik het er voor een eerste keer helemaal niet zo slecht uitzien hoor!
Maar ik den kdat het komt doordat je Olga verder niet gewend bent 
alleen wel voor je kijken

Blue_Eyes schreef:Poetswerk is voor mij morgen, daar is geen beginnen aan als ze zo nat is.Denk wel dat je qua poetswerk daarna een hele kluif aan Olga hebt gehad!

Olga is dressuurmatig niet de gemakkelijkste om te rijden. Ik ben trots op je!
leuke foto's hoor 

Vie schreef:Blue_Eyes schreef:Poetswerk is voor mij morgen, daar is geen beginnen aan als ze zo nat is.Denk wel dat je qua poetswerk daarna een hele kluif aan Olga hebt gehad!
Ik vond dat je haar heel netjes reed.Olga is dressuurmatig niet de gemakkelijkste om te rijden. Ik ben trots op je!
Unwritten schreef:Bij Tapi viel de modder er van gisteren zo af. Bij Olga zullen er mssn nog restjes te zien zijn.Succes morgen Syl![]()
Volgens mij wordt dat een hele krachtmeting met al die opgedroogde modder

Citaat:En dan met mij erop, dit is pas de tweede keer op Kelly... En ben toch tot de ontdekking gekomen dat ik niet met deze gympen kan rijden... Maar ja, het was voor 1 keertje, dus om nou m'n laarzen helemaal mee te slepen vond ik ook een beetje overbodig, maar het was wel luxe geweest.. En een les voor de volgende keer
Vie schreef:Unwritten schreef:Bij Tapi viel de modder er van gisteren zo af. Bij Olga zullen er mssn nog restjes te zien zijn.Succes morgen Syl![]()
Volgens mij wordt dat een hele krachtmeting met al die opgedroogde modder

Als je weet dat Brig in NL woont en Syl in België... 

ze is idd niet meer zo wit
maar dat dekje staat haar mooi. je hebt haar netjes aan het lopen, ze kan idd niet veel ronder omdat haar hals best kort is, dan loopt ze snel te diep, dus dit vind ik wel een mooi beeld.