Na een tijdje toch maar weer een topic maken voor mijn lieve verzorghaf Floris
We hebben in het rijden weer een aantal ups en downs gehad, en nu gaat het weer redelijk. Omdat hij erg vervelend was, waarschijnlijk omdat er iemand anders op hem gezeten heeft (ik ben meestal de enige die hem rijd, maar heel af en toe klimt het meisje dat hem ook verzorgt er ook op, zij mag eigenlijk niet alleen rijden van de eigenaar.. mja..) , had ik er even een touwtje aangehangen. Zoals je ook op de foto's kunt zien hangt deze absoluut niet strak, het was gewoon om ervoor te zorgen dat hij zijn hoofd er niet vreselijk uit ging steken..Nou, genoeg gezeurt, hier de foto's

Energie kwijtraken zonder touwtje
http://85.17.151.140/209250001-209300000/209253901-209254000/209253949_5_FDZ_.jpeg
Met touwtje

Ik erop
(MIJN HOUDING....*huilt*)
Drafje door de blubber

Geen idee wat ik hier aan het doen ben, waarschijnlijk wat langer en lager rijden..

Middenin een slangenvolte

Drafje geloof ik

Drafje

Gallopje

Zonder touwtje, hier heb ik de teugels wel een beetje los

Teugels wat meer op maat

Hier hangen de teugels ook weer een beetje los

Beetje stelling naar buiten

Dit vind ik opzich wel een fijn beeld, jammer van mijn houding
Nou dat was het dan weer! Ik ga zelf geen commentaar geven, ben erg benieuwd wat jullie vinden! Commentaar/tips zijn dus welkom, mits vriendelijk en goed onderbouwd. Ik zou vooral graag tips over mijn eigen houding willen, want ik zie alweer dat die echt vreselijk is

Als je hier toch bent, laat je dan een berichtje achter??
Groetjes, Lisanne en Floris

!
.
)

)
over je houding is al genoeg gezegd denk ik, maar ik zou ook zoals Casca zegt de neusriem iets hoger doen anders kan ie moeite krijgen met ademen tijdens het werken.