Gisteren met het vieze weer Quin in de trailer gemikt en een lekker warm en droog in Annen gaan rijden. Ze was her en der wat kijkerig, soms wat onrustig en erg jolig aan het begin. Maar ze liep best lekker
Volgende week weer wedstrijd (B).Eerst even een vergelijking. Afgelopen juni (toen reed ik haar net) en gister.

Dit komt puur door regelmatig rijden
We rijden vrolijk verder en dan gaat er vast nog wel wat aan spekjes af maar ze is ook erg compact, dus maatje 34 zal ze niet worden, maar dat vind ik persoonlijk ook niks. Ze is wat meer een robuust type.Voor de rest rijd ik quin wisselend, rond de 3 keer per week (zo ongeveer om de dag maar ivm school of het weer/bak kan daar wat verschil in liggen)
Ik moet nog wat meer aan m'n houding werken maar het belangrijkste is dat ik mee ben in de beweging en als quintus lekker loopt ga ik ook netter zitten, dat is aan vandaag wel te zien

Na de 6-delige bokserie even lekker de vrolijkheid eruit...

Fijn beeld

wat ronder

Lekker actief, binnenhand lijkt raar doordat teugel wat langer was dan de ander.

handen wat meer voor

Contrastelling

Stukje SB, teugel mag wat korter.

Uitstappen & klessebessen met Bren79

Nog wat FILM voor de liefhebber.
Voor de rest wordt het weer hopelijk gauw beter dan is de buitenbak die ik tot mijn beschikking heb wat beter te rijden en kunnen we weer wat meer aan het werk
We roeien met de riemen die we hebben en ik vind dat quin 't goed doet

ze mag dan wel 10 zijn maar ze is jaren niet gereden, alles op z'n tijd met bovenin en gedragen lijkt mij