hier zijn we weer met wat foto's
Afgelopen zondag was het Finale van de Isuzu. We deden mee in de categorie 80cm paarden, en 90cm paarden.
Het inrijden en inspringen gingen al niet zo fijn. Ik voelde mezelf niet zo lekker, en mijn paard liep ook niet zoals gewoonlijk, niet dat ze slecht sprong, maar het voelde gewoon niet zo fijn..
In 80cm hadden we een spijtige stop op hindernis 2. Ik had voldoende basistempo, maar met haar moet ik eigenlijk nét iets meer tempo nemen. Ze vertraagde plots, en plantte haar achterhand netjes in het zand
en stil stonden we.. Heb nog geprobeerd, maar het was al te laat. Ik kreeg haar niet meer gemotiveerd
2e keer goede keer. Voor de rest reden we goed rond.Het inrijden voor 90cm (er zit namelijk een categorie pony's tussen, en moest pas 44e binnen.. ) ging super! Losrijden: lekker laag en rond ingesteld, lekker ontspannen, en het inspringen ging echt geweldig! Het parcours stond lekker aan de maat, dus had een beetje mijn twijfels erover. Ze kan het wel, maar ik mis soms nog een beetje vertrouwen, en als ik een beetje twijfel, twijfelt zij meteen heel erg.. Dus gewoon rijden is de boodschap

Maar, ik had een doel.. Rondrijden zouden we
!! Na het inspringen, gingen we echt met een goed gevoel de wedstrijdpiste in.. Best wel wat stress, maar gezonde stress
En ja hoor! We waren dubbel correct!!
De barrage stond op een metertje, dus was echt super tevreden!! En stiekem vond ik het één van onze beste parcoursen ooit
Ik kreeg echt reactie, ze liep vlot, afstanden kwamen mooi uit, en ze sprong echt enorm goed! Met een zalig gevoel, en een 13e prijs (van de 74 deelnemers) keerden we naar huis
Ben echt ontzettend blij met mijn paardje
Ze doet echt erg haar best, en als je ziet van waar we komen, ben ik stiekem best wel trots
Nu de foto's..

80cm
Hindernis 5

Hindernis 9

Richting uitgang
(met haar charmante winterbaardje
)
90cm
Hindernis 1

Hindernis 11 (2e sprong van de barrage)
Deze foto vond ik zo mooi, dat ik ze kocht

Haar mooie hoofdje

--> Op de achtergrond zie je vaag de oxer met blauwe plankjes, waarvoor ik best wel wat schrik had
Eigen commentaar: iets meer meegeven zou wel fijn zijn voor paard, en zo zouden haar nek- en ruggebruik wrs nog beter zijn.
Tips en commentaar zijn welkom

Normaal krijg ik dit weekend het filmpje van mijn 2e parcours. Dat ga ik er dan nog bijplaatsen. Maar voorlopig zullen jullie het met deze foto's moeten doen

Dit was onze 3e officiële wedstrijd.
Groetjes
PS, hoe meer berichtjes, hoe leuker, en hoe meer we ervan kunnen opsteken

Maar dat is nu enorm aan het verbeteren