Had dus zondag met mijn pony L1 debuut! Omdat ik de 16 voorbij ben moest ik eind vorig seizoen overstappen naar de paarden. Mag gelukkig nog 2 jaar rijden, en meteen beginnen op het niveau waarin ik reed bij de pony's.
Bij springen ben ik gestart in de B (L-pony's=1m) omdat de overstap naar L-paarden(1.10) nog te groot was voor ons qua combi. Nu gaat de B erg goed! Na 2 wedstrijden hebben we 6wp-en.
Nu over naar de dressuur van zondag. Bij de pony's had ik ruimschoots genoeg wp-en om over te stappen naar de L1, maar dit moest dus bij de paarden.
Daardoor had ik totaal geen weet van het niveau, waar erg op gelet werd enz. Nu ben ik er na zondag een stuk wijzer uit geworden.
Megin liep erg fijn! Super aan het been, fijn in de mond,...
Jammer van wat fouten maar was wel gelukkig met mijn proef. Ik merk dat we nog steeds progressie maken, en daar ben ik best tevreden over als je bekijkt dat ik enkele weken/maanden geleden toch wel slop zat met hem. (Het niet loslaten in de kaak, wat hard worden in de mond,...)
In het begin van de proef was er nog wat spanning, waardoor ons groeten helemaal de mist in ging. Dat werd een 4, nog veel want ik had niet eens rustig halt gehouden.
Goed, gewoon rustig gebleven en even later reden we lekker ontspannen rond.
Helaas slopen er hier en daar (mede/vooral ruiter-) fouten in de proef.
Dat maakte de punten wat lager, maar de dag niet minder geslaagd!
Had 57.1 procent.
Hier de foto's!

inzet middendraf

Middendraf, wat later (Ben ik nog niet helemaal tevreden over maar het gaat stillaan beter
)
Door S van hand veranderen

Middengalop
Gaat ie lekker zitten!
Aanspringen ging iets onstuimig

Richting eindgroet...
Tips en commentaar hoor ik graag!
)
binnenkort kan ik hem in real life bewonderen en dat is dan NOG beter dan op een foto hé