Zefaulan (v. Gribaldi) aan t werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yess

Zefaulan (v. Gribaldi) aan t werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 08:30

Meet Zefaulan. Een drie jarig hengstje (vindt zichzelf een hele stoere) die k vanaf novemer heb ingereden.
Valt nog een hele hoop te verbeteren, maar hier alvast n 1e impressie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor t kijken, en k kan wel tegen n stootje..

frisiangirl

Re: Zefaulan (v. Gribaldi) aan t werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 08:53

Volgens mij hangt hij nog een beetje op je hand.... hij is erg vlot en dan hou je hem erg met je hand tegen, waardoor hij zich zo opkrult. Op die derde foto loopt hij met zijn neusje eruit, maar houdt hij zijn hoofd erg scheef. Neemt hij het bit al wel aan? Je houding is mooi, lekker rustig en ontspannen, alleen je handen zijn af en toe wat streng. (en niet teveel naar beneden kijken). Wel een mooie combi overigens en hij is natuurlijk nog niet zo lang onder het zadel...

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 08:57

Thnx voor je commentaar, je hebt helemaal gelijk. Hij is natuurlijk nog jong, ziet allemaal mooie vrouwen om zich heen, en dan zit r n controlfreak op zn rug die zegt dat ie op moet letten! Op zich is hij niet zo sterk, moet eerlijk zeggen dat ik meestal wat terugwerk. Mooi punt om aan te werken.

Tarjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:31

errug leuk. ziet er goed uit

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 10:03

Mooi paard Lachen wat mij ook opvalt is dat je vaak achterin het zadel gaat zitten. Komt volgens mij doordat hij vooral heel erg voorwaarts is (zoals al is gezegt) misschien kun je daar ook aan werken Knipoog

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:36

Wat een knapperd! Een echte Gribaldi! Het ziet er al fijn uit. Ik vind je houding heel netjes, alleen zou je nog kunnen letten op je handen. Ik snap dat je af en toe bij zo'n jonkie even wat duidelijker moet zijn, maar ik zou erop proberen te letten dat je je handen wat verder naar voren plaatst. Dus je teugels een stukje korter pakken, en je handen dan verder naar voren plaatsen, zodat je niet meer druk op je teugels krijgt. Je handhouding wordt dan alleen beter.
Verder ziet het er vanaf de foto's uit alsof je goed bezig bent, dus veel succes verder!!!

Carmen2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:26

En daar hebben we weer een Grietje Lachen
Gribaldi's vind ik geweldig ! Haha!
Maar ik vind het ook een beetje ogen dat ze teveel op jou hand loopt, vooral in galop & jammer dat hij zijn hoofd ook nogf kantelt..
Maar verder heel leuk beestje en dat belooft wat voor de toekomst *LOL*

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:29

Hey even een andere vraag, is dit paard er 1 uit de Daula stam?
Ben nl ook al een keer een Widaulan tegen gekomen, en dat bleek ook familie vna mijn paard te zijn Lachen

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 14:23

Bedankt allemaal voor jullie commentaar! Is idd een super fijn paardje, maar er is voor ons allebei werk aan de winkel. Gelukkig ook maar anders zijn we er gauw klaar mee.