Vrijdag zat ik er voor de 4de keer op en hadden we even filmpjes gemaakt (ook wat foto's maar was echt al te donker). Hiervan een paar stills om toch een beetje een indruk te geven...
Puce is een 10-jarige ruin van Burggraaf en eigenlijk nooit heel veel gereden, maar basis zit er wel goed in. Hij vind overgangen, vooral van en naar galop, nog wat moeilijk, dus zijn we op aan het oefenen. Ook mag hij nog wat stiller in de aanleuning. Genoeg om eerst nog aan te werken iig...
Over mezelf; houding is altijd niet perfect geweest, maar na een periode van 4 maand niet rijden ben ik toch wel weer best naar voren gaan zitten. Rij hem nu ook met een springzadel, daarin ga ik toch wat minder snel rechtop zitten (1x met dressuurzadel gereden, ging wat beter. Maar die is nu even uit logeren
).Handjes moet ik beter rechtop houden en mogen ook wat meer gedragen en moet opletten dat ik niet te veel m'n benen/voeten naar buiten steek...

Stukkie stap

Beugels mochten trouwens wat langer, keer daarop ook nog een gaatje langer gedaan.

Zit ik weer meer naar voren...

Stukje verruimen

Hier vind ik wel een fijn ontspannen beeld

Galop moet ik ook meer op m'n kont blijven zitten

Hierna werden de beelden toch wel erg donker. Maar zo hebben jullie er in ieder geval een idee bij. Gister ging het rijden echt erg lekker, merk zeker dat hij vooruit gaat. Vandaag wat rustiger aan gedaan, want hij was toch wel moe

Als het vrijdag een beetje goed weer is maken weer is komen er dan weer foto's. Dan zijn we ook iets vroeger

Nou laat maar weten wat jullie er van vinden, tips en kritiek. Maar hou er wel rekening mee dat ik er pas voor de 4de keer op zat
mooi beessie ook. loopt ook netjes,,,