Pretje trainen én kampioen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretje trainen én kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 17:44

Zaterdag er weer eens opgekropen. Na een weekje of wat uit gelegen te hebben door het weer, het gewoon weer proberen en ook meteen even lekker het bos in! Dag erop hadden we kampioenschap en dus kür rijden dus die hebben we ook even geoefend. Foto'tjes van zaterdag;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ZEN3WO7.jpg
Afbeelding
Afbeelding
en even het bos in;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IA4RNOB4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IIM7CDTW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3SMM4TA8.jpg

Dan om twintig na zeven opstaan om tegen kwart voor acht richting Pret te vertrekken. Haar klaarmaken en richting vliermaalrood te rijden waar het kampioenschap gehouden werd. Kwestie van de wintercompetitie een beetje af te sluiten Knipoog

eerste proef ging ronduit slecht. Kleine meid dacht dat de jury (of de tafel? wie zal het zeggen) haar ging bijten en bleef daar dus ook zorgvuldig uit de buurt... Rolleyes
Tweede proef was de kür proef, bij het losrijden ging de dame al een stuk beter dan voor de eerste proef maar natuurlijk wist ik nog steeds niet of ze nu wel langs haar enge tafeltje door zou gaan...
Binnengaan in de ring...Pretje even rond sturen, laten snuffelen aan het enge tafeltje en ja hoor, de kleine meid had zich er alweer over heen gezet! Lachen dapper wicht.
Belletje horen, hand op steken en de eerste tonen van mijn muziek werden ingezet. kür ging in 1 woord super. Pret had al haar aandacht bij mij ondanks dat ze aardig heet was! Pretje wilde vooruit en ze zou vooruit gaan *LOL* denk dat als ik mijn been iets te fel had aangelegd dat ze weg was *LOL* Maar dat maakte haar ook ineens vrij imposant ondanks dat ze maar zo'n uk is. Ze gaf me voor het eerst een "Ex"-gevoel. Voor de mensen die mijn vorige pony nog herinneren...Die zullen vast wel weten wat ik bedoel na het zien van zijn foto's en het lezen van zijn verhalen Knipoog

Alles ging gewoon goed, muziek kwam uit, Pret was ontspannen maar toch voorwaarts had een lekker eigenzinnig/arrogant kopje derop staan...Na mijn afgroeten heb ik mijn armen om haar nek geslagen en benk beginnen janken Haha! Wat moet je anders als je heeeeeel blij bent met je paardenbeest, en heel trots bent op de kleine meid?
kür won ik met 65%...6% voorsprong op de tweede...Reken maar dat we blij waren met die uitslag! Haha!
Foto'tjes zijn van het losrijden;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kantelt een beetje helaas..
Afbeelding
Afbeelding
de prijzen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3ZO4W7S.jpg
Enkel het dek staat er niet op! Lachen

Tot slot wil ik nog zeggen dat ik voor gespannen schouders en nek nog bij de kinesist loop Lachen Inmiddels mijn nek én rug al voor de tweede keer laten kraken, ik ontspan ze dus zoveel als mogelijk Lachen

Zesiram

Re: Pretje trainen én kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 17:46

Wat een prijzen zeg! Ik vind dat je je paard heel fijn aan het lopen hebt, en dat je er vooral zelf erg netjes op zit! Die bekers zijn dus helemaal terecht!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:02

Ziet er super uit Kath!
Idd je rug en nek vielen mij op maar daar was je al mee bezig Ja hoe gaat het er nu mee?

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:12

Ziet er super uit Knipoog

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:14

Go jij! Go jij! Je mag best trots zijn hoor!
Je ziet echt dat ze zich meer ontspant en dat ze mee begint te denken. Dat beloofd voor het zomerseizoen. Haha!

whynova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:46

ZIet er leuk uit alleen vind ik dat je op sommige foto's je handen wel hoog hebt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 17:03

whynova schreef:
ZIet er leuk uit alleen vind ik dat je op sommige foto's je handen wel hoog hebt

viel me ook op nu je het zegt Lachen wordt aan gewerkt.

o0o_Jade_o0o schreef:
Go jij! Go jij! Je mag best trots zijn hoor!
Je ziet echt dat ze zich meer ontspant en dat ze mee begint te denken. Dat beloofd voor het zomerseizoen. Haha!

Inderdaad...Ik wacht vol ongeduld af op hoe ze gaat lopen in dat zomerseizoen! Haha! Ben ontzettend trots op haar! Lovers

Ciaraaa schreef:
Ziet er super uit Knipoog

dankje!

magda_90 schreef:
Ziet er super uit Kath!
Idd je rug en nek vielen mij op maar daar was je al mee bezig Ja hoe gaat het er nu mee?

Beter, gisteren voor de tweede keer zowel mijn rug als mijn nek laten kraken...Vandaag wel wat last van gehad helaas maar het is niet anders Lachen Voelt iig al beter voor me Lachen

erleyne schreef:
Wat een prijzen zeg! Ik vind dat je je paard heel fijn aan het lopen hebt, en dat je er vooral zelf erg netjes op zit! Die bekers zijn dus helemaal terecht!

Dankje! Bloos

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:52

Dat ziet er heeeeuull netjes uit hee!!

Gefeliciteerd met je prijzen, echt top!! OK dan!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:39

Allereerst heeeel erg gefeliciteerd!!!
Super gedaan beide! OK dan!

Ze loopt echt lekker of niet?
Ik vind dat ze er ook echt goed uit ziet.

Vind eigenlijk net zoals altijd dat je er heel netjes op zit, alleen zie ik voor het eerst dat je je handen wel erg hoog hebt. Iets té gedragen misschien? Knipoog (is ook al gezegd zie ik)

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:59

Gefeliciteerd!
Mooie foto's! Erg netjes!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 15:09

Heel erg dikke proficiat.

Ik was er zelf bij (als Phara's vriendje zijnde moet je soms prioriteiten leggen Knipoog)

Vond het heerlijk om haar zo ontspannen te zien lopen net voor de kür.
Op training liep ze vaker zo, maar nu voor het eerst op wedstrijd waren jullie 1... paard en ruiter, kopjes in dezelfde richting en hetzelfde doel voor zich.

De kür was zowaar nog prachtiger, de muziek-keuze was heel erg mooi, ze liep heel trots zodra ze de eerste toon muziek hoorde.

Telkens ze de jury-tafel voorbij reed had ik schrik dat ze ging wegspringen uit schrik dat de bloemstukken die op diezelfde tafel stonden haar gingen opeten... maar ze deed het geweldig en er kon op dat moment een bom ontploffen naast haar, ze zou de kür nog altijd gewonnen hebben...

Eindelijk het gevoel dat alles wat je erin stak er nu ook uit aan het komen is. Of het de muziek was, het feit dat het een kampioenschap is, of gewoon een goeie dag... ze reed prachtig.

Op het einde van de kür had ik zowaar tranen in m'n ogen en moest ik echt een traan wegpinken... vooral toen ook jij een enorm dikke knuffel gaf aan Pretty, wist ik dat jij hetzelfde gevoel had.

De merrie begint zo stilaan volwassen te worden Haha!

Laten we hopen dat ze nog heel veel mag rijden op wedstrijd zoals ze nu heeft gereden; dan haal je nog heel wat meer uit haar dan je nu al zo goed hebt gedaan.

Dikke proficiat, ook voor Pretty Knipoog

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 15:39

Ziet er goed uit hoor!!!
En ik vind je handen wel meevallen hoor. Alleen de eerste foto vind ik ze iets te hoog, maar verder houden zo hoor. Beter dan die brede terugwerkende handen.
Ga zo door.

Enne, was het niet een beetje te koud om met korte mouwen te rijden. Of is het zoveel warmer bij jullie Knipoog.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 15:43

Pahara! Ik herken die merrie gewoon niet meer terug! Echt goed bezig jij!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 19:29

Hé meiske!

Ziet er erg goed uit! Je ziet echt steeds bij elke sessie foto's de verbetering! Ze loopt echt lekker!

En natuurlijk gefeliciteerd met je prijzen Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:25

Wow, wat een verhaal.
Heb je dit ook opgenomen op film?
Na het verhaal van je vriendje, ben ik natuurlijk éxtra nieuwsgierig naar de kür!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 08:00

ziet er leuk uit! Leuk paard ook hoor Haha!
Ik vind persoonlijk je zit/houding niet netjes maar je geeft aan dat je daar ook aan aan het werken ben.
Het stoort me dat je je rug zo hol trekt en je handen ook zo hoog draagt, op de laatste foto is dat goed te zien.
Maar dat komt allemaal wel goed volgens mij, goed van je dat je daarmee bezig bent!
Verder zijn jullie echt een leuke combinatie!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 22:36

Zoë_Iris schreef:
ziet er leuk uit! Leuk paard ook hoor Haha!
Ik vind persoonlijk je zit/houding niet netjes maar je geeft aan dat je daar ook aan aan het werken ben.
Het stoort me dat je je rug zo hol trekt en je handen ook zo hoog draagt, op de laatste foto is dat goed te zien.
Maar dat komt allemaal wel goed volgens mij, goed van je dat je daarmee bezig bent!
Verder zijn jullie echt een leuke combinatie!

klopt van mijn handen, rug is zeer moeilijk voor mij Lachen Ik heb redelijk wat rugproblemen en ik weet, het mag geen uitvlucht zijn, maar dat maakt het voor mij op bepaalde momenten moeilijker om echt recht te zitten, als mijn rug geen pijn doet trek ik hem niet hol, maar als hij pijn doet heb ik dat sneller. Maar daar word echt heel hard aan gewerkt Lachen dankje!

Puchje schreef:
Wow, wat een verhaal.
Heb je dit ook opgenomen op film?
Na het verhaal van je vriendje, ben ik natuurlijk éxtra nieuwsgierig naar de kür!

ja het is opgenomen maar helaas is het niet zo duidelijk Lachen gezien het explosieve karakter van mijn merrie durfde mijn vriend niet erg dicht komen met de paardetende camera Knipoog

March schreef:
Hé meiske!

Ziet er erg goed uit! Je ziet echt steeds bij elke sessie foto's de verbetering! Ze loopt echt lekker!

En natuurlijk gefeliciteerd met je prijzen Haha!

dankje! Haha!

poes schreef:
Pahara! Ik herken die merrie gewoon niet meer terug! Echt goed bezig jij!

Dankje!! Heerlijk dier is het geworden, ook om mee te werken Ja

spokie79 schreef:
Ziet er goed uit hoor!!!
En ik vind je handen wel meevallen hoor. Alleen de eerste foto vind ik ze iets te hoog, maar verder houden zo hoor. Beter dan die brede terugwerkende handen.
Ga zo door.

Enne, was het niet een beetje te koud om met korte mouwen te rijden. Of is het zoveel warmer bij jullie Knipoog.

hihi, ik ben vrij warmbloedig *LOL* ik begin altijd met een trui maar als we eenmaal opgewarmt zijn dan gooi ik die uit *LOL* zoveel warmer is het hier niet nee *LOL*

phaser schreef:
Heel erg dikke proficiat.

Ik was er zelf bij (als Phara's vriendje zijnde moet je soms prioriteiten leggen Knipoog)

Vond het heerlijk om haar zo ontspannen te zien lopen net voor de kür.
Op training liep ze vaker zo, maar nu voor het eerst op wedstrijd waren jullie 1... paard en ruiter, kopjes in dezelfde richting en hetzelfde doel voor zich.

De kür was zowaar nog prachtiger, de muziek-keuze was heel erg mooi, ze liep heel trots zodra ze de eerste toon muziek hoorde.

Telkens ze de jury-tafel voorbij reed had ik schrik dat ze ging wegspringen uit schrik dat de bloemstukken die op diezelfde tafel stonden haar gingen opeten... maar ze deed het geweldig en er kon op dat moment een bom ontploffen naast haar, ze zou de kür nog altijd gewonnen hebben...

Eindelijk het gevoel dat alles wat je erin stak er nu ook uit aan het komen is. Of het de muziek was, het feit dat het een kampioenschap is, of gewoon een goeie dag... ze reed prachtig.

Op het einde van de kür had ik zowaar tranen in m'n ogen en moest ik echt een traan wegpinken... vooral toen ook jij een enorm dikke knuffel gaf aan Pretty, wist ik dat jij hetzelfde gevoel had.

De merrie begint zo stilaan volwassen te worden Haha!

Laten we hopen dat ze nog heel veel mag rijden op wedstrijd zoals ze nu heeft gereden; dan haal je nog heel wat meer uit haar dan je nu al zo goed hebt gedaan.

Dikke proficiat, ook voor Pretty Knipoog

hihi een heel klein beetje volwassen *LOL* Pret zal altijd Pret blijven vrees ik *LOL* Gekke merrie!

moowsy schreef:
Gefeliciteerd!
Mooie foto's! Erg netjes!

dankje!

none schreef:
Allereerst heeeel erg gefeliciteerd!!!
Super gedaan beide! OK dan!

Ze loopt echt lekker of niet?
Ik vind dat ze er ook echt goed uit ziet.

Vind eigenlijk net zoals altijd dat je er heel netjes op zit, alleen zie ik voor het eerst dat je je handen wel erg hoog hebt. Iets té gedragen misschien? Knipoog (is ook al gezegd zie ik)

Ze loopt heel fijn! Tuurlijk heeft ze nog geregeld haar kuren maar ze begint echt fijn mee te werken nu Ja dankje! Handen klopt en werken we aan.

Teuntje111 schreef:
Dat ziet er heeeeuull netjes uit hee!!

Gefeliciteerd met je prijzen, echt top!! OK dan!

dankje!! Haha!