Vandaag hadden Ester en ik een Cross in Gorssel. We moesten B starten om dat ik in de eerste instantie samen met Marte (mrthe op bokt) samen zou rijden en zij start B en ik L dus we zouden allebij B starten omdat we anders niet samen konden rijden. We stonden op de wachtlijst en toen heeft Marthe gezegt ik ga starten in Heeten. Dus zij ging daarheen en ik mocht wel mee doen aan de Cross. Ik had in de dressuur 187 punten en ik was van iedereen in de Dressuur 2 de de gene boven mij had 188 punten. In de Cross zelf had ik 2 weigeringen en het spring parcour was foutloos!
Ik starte B-D/E dus dat is toch nog L-c Maar goed de proef was super makkelijk maar er werd super laag gejureerd. Iedereen onder mij had tussen de 160 en de 178 dus erg laag er waren en 3 die boven de 178 hadden en das was diegene met 188 ik met 187 en een met 181. Nja genoeg gel*lt nu de foto's:

1. Vooraf ff een foto gemaakt van de waterbak.

2. Daar gingen we we met een super grote galop spong.

3. Lekker door de plassen crossen

4. Helemaal in de verte in volle galop door het weiland.

5. Helaas net te laat met camera maar hier komen we net uit de waterbak.

6. We hebben wel lol, ik ben lekker dik met die bodyprotector...

7. En een wasige maar mooie uit het springparcour.

8. Zo zag de auto er uit nadat me moeder hem gekeerd had,,, hmm,,

9. En zo zag mijn witte broek er uit alleen wit bij me laarzen,,
En alles bij elkaar hebben we een 2de prijs gehaald en een poetsset gewonnen! haha
Alles word vreselijk vies van zon dag maar het is wel super leuk!!!!!
We hebben veel lol gehad en Ester vond het crossen ook erg leuk zeker voor herhaling vatbaar.
En als je hier nou toch bent laat dan ff een (aardig) berichtje achter

Groetjes Ryanne_