Lichiko @ Work (LysRouge x Levantijn)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angelo

Lichiko @ Work (LysRouge x Levantijn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 09:08

Vandaag voor de eerste keer op Lichiko gereden. Nadat ik vorig jaar februari een lelijke val heb gemaakt heb ik nauwelijks nog gereden. Helemaal toen mijn eigen paard vorige zomer overleed, had ik het wel even gehad. Heb zelf een Fries veulen gekocht en kreeg nu dus het aanbod om Lichiko te rijden, die ook op onze pensionstal staat.
Lichiko is een ruin van LysRouge x Levantijn (NRPS). Zijn oma (een Groninger-type) was vroeger mijn eerste, eigen, paard. De moeder van Lichiko (Andante: v. Levantijn) hebben wij gefokt uit de Groninger merrie. Nadat wij Andante hebben verkocht, heeft die eigenaar haar laten dekken door Lys Rouge, en dat is dus Lichiko geworden.
Vind het dus extra leuk om hem nu te rijden, omdat hij eigenlijk een heeeel klein beetje uit eigen fok komt. Lichiko is nog niet geklasseerd en is altijd alleen licht recreatief bereden.
Nou, genoeg voorgeschiedenis, nu de foto's:
(eigen commentaar: tenen niet teveel naar buiten draaien, en nee, 'k heb op de grond geen geld gevonden):

1. 't Is nog even wennen, na zo'n lange tijd niet meer gereden te hebben:
Afbeelding

2. 't Gevoel komt terug:
Afbeelding

3. Waar is m'n kont:
Afbeelding

4:
Afbeelding

5. koppie:
Afbeelding

6. Mooi sta-moment (denk dat iedereen wel zo'n foto's heeft -haha):
Afbeelding

7. Deze vind ik echt mooi:
Afbeelding

Commentaar mag, maar hou er even rekening mee, dat het voor mij bijna een jaar geleden is, én dat het de eerste keer is dat Chik en ik samen @work zijn.

_Kissie_

Re: Lichiko @ Work (LysRouge x Levantijn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 09:16

Geweldig paardje Lovers Op sommige foto's even je tenen naar binnen draaien. Verder ziet het er echt goed uit! Haha!

xladytjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 09:16

Leuk paardje hoor!
het valt mee hoe je rijdt na een jaar Knipoog
inderdaad tenen mer naar binnen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 09:21

Probeer ook op je handen te letten. Dus handjes rechtop en meer dragen.
Ook zou je eraan kunnen werken, om je schouders iets verder naar achteren te dragen.

Verder ziet het er na zo´n lange tijd goed uit Knipoog