Vandaag ben ik voor het eerst met Ondata op wedstrijd geweest

Het was voor mij al weer 4 maanden geleden dat ik op wedstrijd ben geweest, ik heb in de tussentijd mijn pony in laten slapen waar ik M2 mee reed en ben daarna rustig op gaan bouwen met dit paard
(voor die tijd ook al een beetje maar niet echt intensief) Ondata is een 11 jarige merrie en haar vader is Damiro, Damiro is weer een afstammeling van Ramiro Z
Ze is ontzettend lief en doet graag haar best, ze heeft alleen nog erg weinig gedaan!
maargoed vandaag kwamen we aan op de wedstrijd, en ik moet zeggen dat ze voor de eerste keer echt ontzettend braaf was!
ze was in het begin wat kijkerig maar we hebben er geen jolige buien aan over gehouden

de proeven gingen op zich wel goed, alleen moeten we nog hard werken aan het stilhouden van haar hoofd, we zijn er hard mee bezig, maar dat is nog niet opgelost

ook moet ik haar veel meer aan elkaar rijden, nu loopt ze nog teveel uit elkaar en op d'r voorhand

over de punten mag ik absoluut niet klagen!
we reden met 14 man, en uiteindelijk zijn we op een 3e en 4e plaats geeindigt met 191 en 190 pntn.

zeer tevreden dus
!nou, dan hier de foto's..
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.