De knappert mag eerst even alleen op de foto

Oeps val een beter naar voren

Maar er moet ook tijd zijn voor lol met je knol

I believe I can fly !!!!!

Eigen commentaar:
handen meer dragen
te holle rug
Davey moet wat lager lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

commentaar geef je zelf al
. Komt vast wel goed! 

. Op sommige foto's ziet het er al goed uit (foto 5 vind ik bijvoorbeeld wel netjes), maar zeker aan je houding gaan sleutelen dan zal je paard vanzelf ook beter gaan lopen. Probeer hem wat meer over de rug te laten lopen, nadat je eerst natuurlijk aan je houding hebt gewerkt
. Succes! 
! 
Ben benieuwd naar de volgende foto's! 
TiaraBungy schreef:Ja haar handen zijn daar al wat beter en vind het paard ook beter lopen dan op de meeste foto's (hoewel haar teugels wel wat minder strak mogen), in die zinhuh.. foto 5 kukelt ze juist supererg naar voren
of bedoel je dat haar handen goed zijn??
Sorry.. ben soms een beetje blond![]()
. Ze hangt daar inderdaad wel naar voren, maar dat liet ik dan maar even buiten uh. Ja erbuiten
. fiekhe schreef:TiaraBungy schreef:Ja haar handen zijn daar al wat beter en vind het paard ook beter lopen dan op de meeste foto's (hoewel haar teugels wel wat minder strak mogen), in die zinhuh.. foto 5 kukelt ze juist supererg naar voren
of bedoel je dat haar handen goed zijn??
Sorry.. ben soms een beetje blond![]()
. Ze hangt daar inderdaad wel naar voren, maar dat liet ik dan maar even buiten uh. Ja erbuiten
.
ik begrijpen
, je ziet echt het vertrouwen en dat is leuk om te zien!!