lieniminnie schreef:Wat een lekkerding!!
ziet er super goed uit

foto 6 is gaaf!!

dank je wel 
en ja foto 6 is zeker gaaf
suleilitha schreef:We wachten af, ik hou hem voorlopig aan. Het is nu een gek, overbouwd ding, maar kan wel sjouwen. Ik denk, dat ik hem nog maar een zomer ga inscharen.
kan je geen ongelijk geven 
verkopen kan altijd nog
Liza_vL schreef:Ziet er goed uit, die wijk foto's zijn mooi, goede buiging en stelling. Probeer in de travers, ipv daar je idd met je hand gewend bent die stelling te vragen, het op te lossen met been en buitenteugel. Oftewel: binnenteugel moet je in principe los kunnen laten hangen, omdat je de buiging met je binnenbeen vraagt en met je buitenteugel weer begrensd. Oefenen, streng zijn voor jezelf, weet hoe lastig het is gewoontes af te leren.

dank je wel 
en de tip over de travers zal ik zeker mee nemen
Siegje schreef:Prachtig paard! Aansprekend koppie en die koffiekleur.. lekker hoor! Lijkt me heerlijk rijden ook.
Al het commentaar is gegeven, hier sluit ik me bij aan. Ga zo door en je komt er zeker!
dank je wel 
het mooie aan de kleur van mijn paardje is dat die in de wintermaanden veel donkerder is dan in de zomermaanden 
en ja het rijd echt heerlijk met haar 
Musetta schreef:Die heeft er zin in... of het zijn de beste foto's natuurlijk

Grapje hoor, ik zie duidelijk dat het paardje graag vooruit gaat

doe zo voort.

dank je wel en ja ze heeft er zeker zin in 
het is echt een heel werkwillig paardje
Nicole10 schreef:Mooi dier!
Let alleen wel op je binnenhand. Inderdaad zoals je zelf al zegt is die af en toe wat hoger als de buitenhand. Maar je haalt m ook nog al eens over de hals heen naar de andere kant. Let erop dat je je binnenhand aan de goede kant van de hals houdt en vraag stelling door je binnenhand opzij te verplaatsen.
dank je wel 
en zal zeker op mijn binnenhand letten (gaat helemaal goed komen)
Suus__ schreef:Wauw wat een superpony!

Je laat hem ook geweldig lopen!
dank je wel 
en ja ze loopt super
als je foto's ziet van een jaar geleden dan geloof je nauwelijks dat wij dezelfde combinatie zijn 
karlijn1985 schreef:karlijn1985 schreef:De dingen die je zelf al noemde vielen mij ook op. Verder ziet het er erg netjes uit!
Kleur dekje staat super zeg!
dank je wel

en ja dekje past goed bij haar
Zeker! Echt een mooi kleurtje! Helaas kan ik dat kleurtje mijn vosje echt niet aandoen... liever gezegd mijzelf en de mensen langs de kant!
dat je het je paard niet aan kan doen oke (is een ruin zag ik in je profiel) maar hoezo jezelf en de mensen langs de kant dan niet?