Bijna 5 jarige @ poging tot dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Bijna 5 jarige @ poging tot dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 19:49

Vanity is een bijna 5 jarige pony die vanaf vorig jaar juni onder het zadel is. Ze is door tijdgebrek en een niet passend zadel nog steeds niet geheel doorgereden. Sinds afgelopen winter is er een nieuw zadel en zijn we het rijden weer aan het oppakken. Het is nog niet zoals het moet zijn en ook aan mijn houding moet ik werken, maar we hebben les en het gaat stukje bij beetje steeds beter.

Ik rij normaal nooit met spijkerbroek en gymschoenen, maar ik ben meteen doorgereden vanaf m'n stage, omdat het vanmiddag zulk lekker weer was. Liever dus geen commentaar op m'n kleding, want ik weet dat het niet correct is.

Afbeelding
1. Instappen

Afbeelding
2.

Afbeelding
3. Handen Verward

http://i191.photobucket.com/albums/z224 ... CF5335.png
4.

Afbeelding
5. Actief achterbeen

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.

http://i191.photobucket.com/albums/z224 ... CF5350.png
10. Te diep

Afbeelding
11. Handen

Afbeelding
12.

Afbeelding
13.

Afbeelding
14.

Afbeelding
15.

Afbeelding
16.

De foto's zijn gemaakt door Nathalie (Ntlie_) bedankt!!!
Laatst bijgewerkt door minka op 14-03-08 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus__

Re: Bijna 5 jarige @ poging tot dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:51

Wat een staart! Kwijl
Ziet er harstikke netjes uit!
Alleen op je tenen letten Knipoog

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:53

Vannieee Hyper!
Ziet er super uit hoor, ondanks dat ze af en toe wat hyper&opstandig was. Knipoog
Heb verder niet echt commentaar, ga zo door zou ik zeggen. Haha!
Ze wordt nog eens een echte dressuurcrack *LOL*

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:55

Jaah, wat een aparte kleur staart!! wel gaaf !!
En ik vind t een leuke paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:57

minka schreef:
Ik rij normaal nooit met spijkerbroek en gymschoenen, maar ik ben meteen doorgereden vanaf m'n stage, omdat het vanmiddag zulk lekker weer was. Liever dus geen commentaar op m'n kleding, want ik weet dat het niet correct is.

Als je weet dat het niet correct is, ga dan niet rijden of plaats geen foto's, maar ga niet vertellen waar wel of niet commentaar op moet komen.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:02

Goh, een keer maakt toch niet uit. Bah zeg, laat haar lekker mooie foto's plaatsen! Als je zo alles kan gaan corrigeren, dan kan je straks helemaal niks meer plaatsen straks.

@ Topic; Ziet er netjes uit, mooie paardje met mooi beenwerk en een heerlijk dikke mooie staart Lovers

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:05

waarom niet [***]? Ik vind het ook niet zo geweldig, maar als de TS verteld dat ze dit normaal niet doet, mogen wij daar toch vanuit gaan Knipoog Ik begrijp dat ze commentaar goed vind, en juist fijn, maar op dr kleding heeft weinig zin omat ze dit normaal dus niet doet. Ik vind het ook niet goed, het zit ook niet lekker vind ik Knipoog En schoenen zoals de jouwe zijn niet veilig.
maargoed, let voral op je hakken, die moet je uitdrukken. Het scheelt als je je beugels recht om je voet doet, bij de bal van je voet. En een iets grotere knik bij je ellebog, in je arm dus, vind ik mooier/beter. Ik houd dat automatisch mijn handen rechtop, dus misschien jij ook Knipoog
Lekker actief rijden, niet al teveel trekken en sjorren, voltes, buigen, stelling; lekker rijden. Het ziet er prettig uit Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:06

Omdat het in de regels staat van HAW:

Citaat:
Aanvulling
We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
Plaats daarom alsjeblieft alleen foto's van je paard aan het werk als alles qua zadel, hoofdstel ed in orde was. Plaats dus geen foto's van zonder chabrak rijden omdat je je chabrak was vergeten, met een geleende te kleine neusriem die daarom te strak of the hoog zit, of van met een te groot halster en één halstertouw rijden omdat je hoofdstel niet past. Wacht dan liever met foto's maken en plaatsen tot je een volgend keer wel je chabrak of hoofdstel bij je hebt.

Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.

Paardrijden is al moeilijk genoeg als je alles wel voor elkaar hebt. En daarbij:rijden met gymschoenen is echt levensgevaarlijk.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:06

[***] schreef:
minka schreef:

Als je weet dat het niet correct is, ga dan niet rijden of plaats geen foto's, maar ga niet vertellen waar wel of niet commentaar op moet komen.

Achjo wat kan dat nou kwaad?

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:23

Wat een leuke pony zeg, echt een dotje! Aparte staart heeft ze, krult die van zichzelf zo? Bloos!
Ik vind het er erg netjes uitzien, je houding mag hier en daar wat bijgesleuteld worden maar je geeft aan dat je les hebt, dus dat komt vast helemaal goed als daar op gelet wordt. Knipoog Pony loopt ook erg netjes, leuk hoor. Lachen

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:36

Dat gezeur altijd. Ziet er goed uit hoor! En ach ik rij ook wel eens met een spijkerbroek hoor. Knipoog

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:42

Jeetje, jij kan netjes rijden met een spijkerbroek en gymschoenen! Ik rij al 30 jaar paard en dat lukt mij niet hoor op gymschoenen maar misschien zegt dat meer iets over mij Haha! .
Leuke pony hoor, echt mooi ook zo'n lichte staart. Ik vind het er leuk uitzien!

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:43

Lekkere stevige pony met mooie croupe, ziet er leuk uit. Gelukkig had je nog wel tijd om je cap op te zetten en zijn manen te vlechten Knipoog Knipoog Veel succes en vooral plezier met je pony.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:59

Wat een gezever zeg over die kleren, ga toch over iets anders zeuren Nagelbijten / Gniffelen

Ziet er goed uit hoor Simone Ja Wordt nog is een keer een exte dressuurcrack Knipoog Ze heeft wel mooi beengebruik!

yoda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:00

wat een lekkertje zeg!!! erg gaaf!!!

vind het rijden er ook bijzonder goed uitzien! erg netjes voor een pony die nog niet zo lang onder zadel is!!!

ga zo door!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:03

Zo simone, die is netjes gaan lopen..is een ander gezicht om je op deze pony te zien, ben je op pimmemans gewend..
Vind haar een erg mooie pony, vooral die staart!
En voor degenen die over de kleding beginnen, ik kan met zekerheid zeggen dat TS normaal echt MET laarzen en rijbroek rijdt..

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:09

volgens mij kan die best lekker bewegen Haha! alleen vind ik hem nu wat heet overkomen Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:13

Ziet er heel netjes uit Simone! Je hebt dr echt lekker aan het lopen!

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:15

Leuk simone! Leuke pony, loopt leuk, leuk dekje, leuke gympen en leuke spijkerbroek... Pling
Ga vooral zo door. En wanneer gaan we nou naar het strand? Doe ik ook dezelfde gympen en spijkerbroek aan....of zou het misschien wel te gevaarlijk zijn!!!! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:46

[***] schreef:
minka schreef:

wat maakt dat nou uit ? je gaat er niet dood aan ofzo Clown en ze zei toch dat het eenmalig was Knipoog

@ Ts : wat een prachtig paard is het !
je mag wel je hakken wat meer uitdrukken , en handen wat meer dragen
veel suc 6 nog met dit plaatje Lachen

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:49

Ziet er leuk uit Simone. Ze heeft echt een hele mooie staart. Nou commentaar is er al genoeg geleverd. Ga zo door met rijden en lessen en ze wordt idd nog eens een dressuur crack.

skatja23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:10

Ik stoor me niet echt aan je kleding.
Ik vind het prettig te zien dat je wel een cap draagt!! Dat vind ik heel belangrijk!
Je houding kan in de lessen verbetering aangebracht worden.
Suc6

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:13

Ziet er leuk uit! mooi staart heeft t paardje zeg! Geweldig!

Ik ben geen voorstander van trijder in spijekrborke, maar ben ook weleens in mn spijkerbroek naar buiten geweest omdat ik daar gewoon zin in had. Boeiend denk ik dan! Dat de schoenen niet veilig zijn ben ik het mee eens, maar dat is ieder zijn eigen keuze!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:17

"leuk paardje zeg! en wat een staart! *kwijl* ik vind het rijden er netjes uit zien!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:52

Ziet er goed uit Simoon, ze gaat steeds lekkerder door het lijf bewegen, af en toe mag je aanleuning net iets beter, maar zeker een fijn plaatje om te zien Lachen