Ursly@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Ursly@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 14:08

Ik rij sindskort een 6 jarige hemmingway merrie! En gisteren hadden we ons 2e oefenparcour..ze wordt me alleen zo heet in de ring..ze loopt zich zo op te fokken! Neusgaten wijd open, blazen als een kat en gaan met die banaan! Help?!

Ik moet leren meer te gaan zitten maar omdat ze dan zo loopt te dribbelen heb ik daar moeite mee..
Ik heb prive les dus we werken er wel aan! En binnenkort heb ik 10 lessen van Edwin Klokman waar ik ook vast veel ga leren!

Nou hier ons filmpje! Wees een beetje lief voor me! (opbouwend commentaar ontvang ik graag Clown )

Klik hier!
(Dit filmpje dient niet gebruikt te worden voor andere doeleinden)

PiieterLY

Re: Ursly@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:11

Ik vind het er wel goed uitzien hoor !,
ik zie het dat ze zich opwind hoofd hooooooog in de lucht !

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:12

ze heeft er inderdaad nogal wat power inzitten
dat is opzich niet erg maar probeer er wat rust in te vinden
veel succes met de lessen dat gaat helemaal goedkomen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:16

mooi paard vind springen leuk volgens mij zit lekker veel pit in!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 14:18

Ze vindt het helemaal geweldig! En daardoor wordt ze ook zo druk! Komt ook bij dat ze een heel wakker paardje is, kijkt overal op..hekjes, kleuren noem maar op!

Bedankt voor jullie leuke reacties Pling

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 21:21

Niemand met advies?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:48

Nope, je doet het gewoon goed! Haha!
Leuk paardje, en leuk dat filmpje Tong uitsteken

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:21

Wat ik van het filmpje kan zien is dat jij misschien iets "stiller" en er meer "achter" kunt gaan zitten. Ik krijg het idee dat ze jouw een beetje meetrekt, waarop jij naar voren gaat zitten. Hierdoor loopt zij dus onder je weg.

Thuis lijntjes springen en op het moment dat ze onder jouw weg loopt moet je haar op de rem zetten. Zodra ze stilstaat belonen en rustig wegrijden en opnieuw het lijntje ingaan. Ze moet gaan leren dat ze op jouw moet wachten en dus niet zelf het initiatief kan nemen.

Jij met proberen je handen laag te houden en lekker terug blijven zitten.

Heel veel succes met je aankomende springlessen!

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:33

En misschien bij de sprong je handen ietsjes meer naar voren en als ze is geland weer iets terugnemen?
En idd als ze met jou aan de haal gaat, stilzetten. En dan weer rustig wegstappen Lachen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:24

egnie schreef:
Wat ik van het filmpje kan zien is dat jij misschien iets "stiller" en er meer "achter" kunt gaan zitten. Ik krijg het idee dat ze jouw een beetje meetrekt, waarop jij naar voren gaat zitten. Hierdoor loopt zij dus onder je weg.

Thuis lijntjes springen en op het moment dat ze onder jouw weg loopt moet je haar op de rem zetten. Zodra ze stilstaat belonen en rustig wegrijden en opnieuw het lijntje ingaan. Ze moet gaan leren dat ze op jouw moet wachten en dus niet zelf het initiatief kan nemen.

Jij met proberen je handen laag te houden en lekker terug blijven zitten.

Heel veel succes met je aankomende springlessen!

Heb je absoluut gelijk in! Thuis springen we ook veel lijntjes en over balkjes galoperen..en dan komt ze ook netjes terug..maar in zo'n parcourtje loopt ze zich dan zo op te winden..maar idd ik moet leren meer op mijn kont te gaan zitten! Ik ga er mee aan het werk!