Ik heb haar nu 14 maanden. Toen ik Samira kocht kon ze vrij weinig en ik was er ook al een tijd tussenuit.
Na een jaar lang prive les gehad te hebben, kwam er niet echt een vooruitgang. Soms vroeg ik me af of we niet op een circuit zaten, zo hard ging ze af en toe
Totdat ik in Januari een super stage aangeboden kreeg. Ik kreeg de mogelijkheid om Samira mee te nemen naar stage zodat ik haar daar kon rijden. Daar hebben ze een all weather buitenbak en bij ons op pensionstalling staat de bak helaas nogal snel onder water.De eigenaar gaf mij les en al snel merkte ik verbetering. Maar we zijn er natuurlijk nog lang niet. Vandaag was Melanie (up_to_date) vrij en kwam op stage foto's maken. 30 maart hebben we onze eerste onderlinge wedstrijd, ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Ik gebruik de slof met goede begeleiding om haar er net iets beter door te houden, dit vinden we allebei soms nog moeilijk maar gaat ook zonder slof net iets beter.
Ze loopt erg op de voorhand, hier zijn we ook aan het werken en ik moet rechter op zitten en vooruit kijken.
genoeg gekletst hier de foto's:
Ze begint de beentjes aardig te bewegen

Woosh soms gaat ze nog heel hard

Hier kijk ik tenminste waar ik heen wil

Ook de staart moet hard werken als je aanspringt

Klaar moe en voldaan

Schuimbekkie

En daarna mocht ze lekker de paddock in met wat hooi tot we weer naar huis gingen.

Zou leuk zijn als je een berichtje met opbouwend kritiek achterlaat!!
Edit: ik denk dat Up_to_Date het over deze foto heeft

.