private dancer @ spring/dressuur work(M2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mrdancer

private dancer @ spring/dressuur work(M2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 16:33

hallo
'sjaantje' hier op bokt had foto's van dancer en mij op ITP gezet omdat ik nog niet wist hoe je topic's moest plaatsen.
inmiddels ben ik er achter gekomen
private dancer is een afstamming van glendale x vanitas
we zijn momenteel M2 en het gaat super goed.
de foto's zijn van verschillende tijden springfoto's zijn van ermelo instructie weken en de dressuur foto's
zijn van wedstrijd
hier zijn de foto's commentaar mag maar houd het wel netjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bedankt voor het kijken !

dressagelady

Re: private dancer @ spring/dressuur work(M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:35

Mooi ding heb je onder je kont. Vingers aflikken
Ik vind je spoorgebruik wel ontzéttend storend.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:38

Mooi paardje Vingers aflikken Ik zou je beugels met springen wel 1 of 2 gaatjes korter doen en probeer boven de sprong recht boven je paard te blijven zitten!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:46

Je springhouding is echt ontzettend slecht. Sorry ik kan het niet anders uitdrukken. Armen mogen veel meer meegeven en je onderbenen moeten een stuk naar achter.
Zoals ik de foto's nu bekijk lijkt het alsof je hem over de sprong heen prikt, en dat is te zien aan je houding. Je paard springt super, maar straks niet meer als je zo hoog blijft springen zonder aan een fatsoenlijke houding te werken, want nu werk je hem/haar tegen.
De vijfde foto ziet er vrij goed uit alleen overdrijf je heel erg met je bovenlijf, je hangt er achterover, probeer ook je hakken laag te houden.

Maar met voldoende les en op je mindere punten letten gaat het wel goedkomen met jullie, veel succes verder.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 13-03-08 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BelleA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:58

Lara_Silver schreef:
Je springhouding is echt ontzettend slecht. Sorry ik kan het niet anders uitdrukken. Armen mogen veel meer meegeven en je onderbenen moeten een stuk naar achter.
Zoals ik de foto's nu bekijk lijkt het alsof je hem over de sprong heen prikt, en dat is te zien aan je houding. Je paard springt super, maar straks niet meer als je zo hoog blijft springen zonder aan een fatsoenlijke houding te werken, want nu werk je hem/haar tegen.
De vijfde foto ziet er vrij goed uit alleen overdrijf je heel erg met je bovenlijf, je hangt er achterover, probeer ook je hakken laag te houden.

Maar het voldoende les en op je mindere punten letten gaat het wel goedkomen met jullie, veel succes verder.

Helemaal mee-eens. Super mooi paard voor de rest maar let op je houding zou zonde zijn als je haar in de weg blijft zitten en zo over een tijd je paard niet meer over de sprong krijgt!
Succes verder!

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:09

Wat een MOOI paard heb je!

Misschien is het wel goed om eens aan je beenhouding en met name de houding van je hak te werken.

Veel succes ermee!

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:11

mooi paard:)
foto 3 is mooi lekker koppie en spring mooi

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:18

Lekker beessie en leuke set die gele.
Verder trek je wel erg je hakken op, volgens mij zit je voet daarom bijna helemaal door de beugel heen op die dressuurfoto.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:22

Aansprekend koppie Lachen

Probeer met springen meer mee te gaan met de beweging en druk op je beugel te houden. Ik kan het zo niet zo goed inschatten maar misschien dat het helpt als je je beugels een gaatje korter doet.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:26

Mooi paard.
Maar inderdaad, je hebt echt veel werk aan je houding.
Probeer daar de nodige tijd en moeite in te stoppen, dan verbeterd het wel.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:30

Wat een super mooi paardje heb je onder je kont! Knipoog
Je moet inderdaad aan je houding werken, je kunt je onderbenen makkelijker naar achter doen als je je beugels een paar gaatjes korter maakt Knipoog

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:30

Erg mooie pony! Foto 3 is echt mooi!

maar voor het springen zou ik toch een paar gaatjes korter gaan zitten.. dan gaat je houding vanzelf al beteren(hak naar beneden), ook wat meer meegeven, je elleboog zit aan je benen..
Bij dressuur valt hij op de voorhand en hang jij erg achterover, ook is die hiel weer opgetrokken.. Lachen

twink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:46

vette foto's

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:53

Wat een knap perdje, vooral een sprekend koppie zeg !

Alleen ga ik wel met de rest mee, vooral spoorgebruik vind ik heel erg storend.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:02

Armen lang maken boven de sprong en meer meekomen!! Verder een leuk paardje! Leuke combi

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:06

mooi paardje hoor, Clown Clown
commentaar is al gegeven Knipoog .

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:11

Mooi paardje zeg!!

Dat van die houding klopt idd en vooral met het springen lijkt het een beetje raar en storend voor het paard. Probeer ook niet teveel achterover te hangen, maar ik weet hoe moeilijk dat is. Geloof me: het is op te lossen.. Is bij mij ook bijna gelukt.. Clown

Verder denk ik dat het helemaal goed komt met jullie, aan het paard zal het iig niet liggen.
Succes!! Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:02

Leuk dat je nu ook foto's kunt plaatsen Laura!
Je zit boven de sprong inderdaad niet zo mooi. Maar dan van die dressuurfoto's kan ik wel begrijpen, het toont niet zo mooi, maar ik weet ook wel dat hij zo knetterlui is Knipoog

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:57

Ik vind dat je een heel leuk paard hebt, maar aan je houding zul je echt nog moeten werken!

mrdancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 13:21

Lara_Silver schreef:

Maar met voldoende les en op je mindere punten letten gaat het wel goedkomen met jullie, veel succes verder.

ik vind dat je wel gelijk hebt ! we springen niet zo veel en ik moet aan mijn houding werken
alleen ik vind wel dat je het wat netter had mogen zeggen.
bij de dressuur weet ik het ! want hij is ontzettend lui het gaat nu al veel beter en deze foto's zijn van vorige zomer en we zijn al veel meer vooruit gegaan ook met springen ! ik werk daarmee heel veel aan mijn houding maar het lukt niet altijd ;P
maar wel bedankt voor je commentaar

mrdancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 13:28

BelleA schreef:
Lara_Silver schreef:

Maar het voldoende les en op je mindere punten letten gaat het wel goedkomen met jullie, veel succes verder.

Helemaal mee-eens. Super mooi paard voor de rest maar let op je houding zou zonde zijn als je haar in de weg blijft zitten en zo over een tijd je paard niet meer over de sprong krijgt!
Succes verder!

owjaa deze foto is van ruim na die andere spring foto's hij is best wel klein maar wel te zien dat ik hier wel goed mee gaa
Afbeelding

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:42

mrdancer schreef:
owjaa deze foto is van ruim na die andere spring foto's hij is best wel klein maar wel te zien dat ik hier wel goed mee gaa
Afbeelding

Ja ok dan, maar ik geef commentaar op de foto's in dit topic en op deze foto's vind ik het er gewoon slecht uit zien.. Je gaat ook wel mee hoor maar je werkt hem/haar tegelijkertijd heel erg tegen. Een plaatje van voor kan veel verdoezelen. Plaats eens een goede van de zijkant dan..

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:42

nou zo slecht is het helemaal niet, dat er ontwikkelpuntjes aan je houding zijn uiteraard.

mooie pony succes ermee, Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:09

hey Laura ik wist niet dat jij ook op bokt zat Tong uitsteken (misschien ken je me van wedstrijden ofzo)

Ik vind Private Dancer echt een supervette pony, ik denk ook dat je er nog best ver mee kan komen. Leuke foto's trouwens (die in je profiel zijn nog leuker Bloos)

skatja23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:15

Het is al gezegt maar ervalt nog het een en ander te verbeteren aan je houding.
Suc6 ermee