24Februari heb ik wedstrijd gehad. Deze post komt idd een wat laat, maar had de foto's niet eerder
Het inrijden zelf ging heel goed, had een heel goed gevoel erover.
De proeven zelf liepen een beetje mis. Nora vond het allemaal zó geweldig en reageerde in de proef wat overenthousiast op de galop.
Mijn 1ste proef was nog redelijk net, toch vielen de punten zwaar tegen (maar iedereen vond de punten van die proef belachelijk) dus trok er mij niet veel van aan en concentreerde me op de hogere proef, die ik voor de 3de keer ging rijden.
Deze ging met stukken beter als de 1ste, maar het galop gedeelte ging dan weer slechter
In de contragalop zette ze haar achterhand te fel naar buiten, waardoor ik dus mijn been een beetje verlegde voor wat druk te geven dat ze haar achterhand terug naar 'binnen' zetten.
Hier was ze het niet mee eens, gevolg werd een bokje en meteen uit de contragalop gesprongen.
Tijd voor te herstellen had ik niet want ik moest toen mijn eenvoudige wissel doen,
die dus ook niet correct werd omdat ik niet van een contragalop kwam.
Hier door dus een 2 en een 0 wat mijn punten dus zwaar omlaag haalde.
Maar voor de 3de keer vond ik het buiten dat missertje een heel fijne proef en we zijn beide weer een ervaring rijker!

Zondag heb ik weer wedstrijd, en hopeluk nu zonder contra-misser
Nu genoeg gezeverd, hier zijn de foto's ! [staan niet op volgorde]
Noglaams CaroR bedankt voor de foto's !

1.

2.

3.

Volte 10m
4.

5.

6.

7.

8.