Met kerst wil ik mijn vader en moeder een cadeautje geven, omdat ze mij veel hebben geholpen met de kosten rond Ivanka. Haar stal heb ik bijv. gekregen van ze
En daarom wil ik iets aan ze geven...Ik heb echt heel lang moeten verzinnen wat ik aan ze moet geven. Een cd?
Nee, dat was niets... Een diner-bon voor 2?
Nee, dat was ook niets, want dan moesten wij (ik, mijn broer en zus) ook weer mee, is niet zo erg, maar ik wil gewoon iets voor hùn doen, iets wat ze met 2 kunnen doen, of iig iets voor hun speciaal
Een bosje bloemen?
Nee, dat vond ik op de een of andere manier weer te 'afgezaagd'...Nu lag ik gisteravond in bed na te denken en opeens kwam hèt idee
Ik ga morgen naar de bloemist en ik zorg ervoor dat er een mooi bloemstukje wordt gemaakt, kan een stuk langer goed gehouden worden als een bosje bloemen. En mijn ouders zijn nogal dol op planten in de huiskamer. Maar dat vond ik niet genoeg, daarbij koop ik een doos 'Merci'
En ik ga een mooie foto van Ivanka en mij uitkiezen en inlijsten in een mooi lijstje, voor in de huiskamer weg te zetten... maar toen kwam weer een dilemma... Welke foto wordt het? Het dilemma is ondertussen opgelost, dankzij jullie en mijn mams (klik hier voor de update
) Het wordt nummer 4 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, dit zijn de mooiste foto's van mij en Ivanka die ik heb;
Deze is een beetje donker, maar toch vind ik het een leuke foto. Echt Ivanka en ik

Deze foto is jammergenoeg ook donker (een donkere sfeer heeft deze foot dan iig
), maar Ivanka en ik staan er allebei weer wel leuk op (vind ik dan toch
) Ik weet alleen niet of dit DE foto is voor bij ons in de kamer...
Hier is het dan weer lekker zomers
En het is ook wel een leuke foto...En dit vind ik ook wel een leuke foto, weet alleen ook niet of dit DE foto is om in de kamer te zetten

Nou, wat vinden jullie?
Alvast bedankt iig 
Sanne

(of je moet de eerste lichter kunnen maken?)