Het ging alleen niet zo super

Ze was erg loperig, en maakte zich erg sterk, kon haar niet echt rustiger krijgen,en daardoor ook niet fijn een vaste verbinding eraan rijden van voor.
Had ong. 3 kwartier ingereden, maar ze kon nog wel een uur lopen haast...

Momenten gingen best wel fijn in de proef, maar andere momenten ook weer helemaal niet.
Met de rechtergalop aanspringen zou ze er even van tussen, dus dat ging ook al aardig de mist in

Maargoed, al met al zijn we weer een ervaring rijker, en weer een winstpuntje erbij, we hadden 182.
Beginnen we gelijk maar met de mooiste, van het inrijden

1.

even lekker lang over de rug galoperen.
2.

aandacht overal bij, behalve bij baasje

http://www.arfotografie.nl/Mijndocu/Ang ... g_4112.jpg
3.

even bij de fanclub buurten

4.

maar toen kreeg mevrouw de camera in het viezier, hoezo ijdeltuit

5.

beetje erdoor vragen op de buitenkant
6.

lekker galopje

7.

8.

Even proberen de ontspanning erin te krijgen voor de proef...
9.

10.

11.
Middendraf, mag achter veel meer erbij... blijft een moeilijk puntje, maar we zijn er druk mee aan het oefenen

12.

13.

halsstrekken
14.

de beetje explosieve rechtergalop

15.

ben erg bezig met mijn houding op moment, en lijkt eindelijk een beetje zijn vruchten af te werpen

begin nu eindelijk een beetje rechtop te zitten, alleen in de galop moet ik er nog even goed om denken

Verder, voor mij kijken(ja wat wil je met zo'n paard onder je kont
daar kun je je ogen toch niet van afhouden
), en handen heb ik soms net iets te hoog.Whitney kan af en toe achter wel iets actiever/vlugger, maar dat is mede te wijden aan het fijt dat ik er niet zo lekker aan kon rijden, omdat ze zo loperig was, en zo dus niet lekker van achter naar voor kon rijden.
maargoed nieuwe ronde nieuwe kansen

We hebben nog niks weer opgegeven, gaan nu eerst thuis even lekker doortrainen, en dan buitenseizoen maar weer kijken

Oh en AniekR, wederom bedankt voor de foto's!!

www.arfotografie.nl