Whopper @ work, en Perez buiten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quieto

Whopper @ work, en Perez buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 13:46

Gister had ik eindelijk weer eens tijd om Whopper te rijden, het is een 4 jarige merrie, ze is heel braaf, maar moet nog veel leren! Hij is niet van mij, maar ik rijdt hem een paar keer per week (als ik tijd heb).
Foto's zijn niet zo'n goede kwaliteit.
Whopper heeft soms nog moeite om daar nagevelijk te blijven lopen, hij komt nog regelmatig met zijn hoofd de lucht in, en dan ontspant hij weer, en ook heeft hij de neiging dat te diep te gaan lopen.

eigen commentaar:
tenen naar binnen
schouders naar achter
meer neerwaarts rijden

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding
hoofd in de lucht

4. Afbeelding
Galopje, mag ze meer nageven

5. Afbeelding
iets te diep

6. Afbeelding
ook iets te diep, maar wel ontspannen

7. Afbeelding
nog even buiten

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt van Perez, niet echt van het rijden, maar ik was nog even stukje naar buiten gegaan voor wat mooie foto's. Perez is ook niet van mij, maar zijn eigenaresse zit voor 10 weken in Australië, het gaat al steeds beter met rijden, hij laat zijn rug lekker los! Volgende week heb ik een onderlinge wedstrijd met hem we starten L1
andere topic van Perez, ong. maand geleden [HAW] Perez @ work

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en de mooiste Bloos

dit was het weer, commentaar/tips kan ik altijd gebruiken!
Laatst bijgewerkt door Quieto op 09-03-08 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje_M

Re: Whopper @ work, en Perez buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:50

Hé, wat grappig om Perez hier te zien! Noëlla is een klasgenootje van me, we hebben tegelijk stage gelopen in Deurne Knipoog
Rijden ziet er netjes uit! Je hebt het meeste commentaar zelf wel gegeven. Het lijkt ook of je af en toe je handen nogal laag wegzet.

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:51

In het begin lijkt het net alsof het paard loopt alsof hij iets eng vind. Misschien iets meer voorwaarts rijden als hij dit doet. Andere foto's zien er leuk uit!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:54

Vind hem nog erg iel, maar als er nog niet zoveel is meegedaan kan dat ook wel kloppen.
Wat een geinige naam trouwens; Whopper Clown

Quieto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 18:12

@ marin16: hij loopt sowieso nog graag met zijn hoofd in de lucht, hij geeft wel na, maar zijn hoofd-hals-houding is nog niet erg constant. Ben nu ook heel concequent bezig hieraan te werken, alleen heb ik helaas niet veel tijd om hem te rijden, maar binnenkort wss meer.

@ Frenka: Er is ook nog niet veel meegedaan, hij is nu ong. een jaartje onder het zadel. Maar wordt niet heel intensief gereden, wel aantal keer per week! Whopper is wel grappig idd, snap niet hoe iemand zijn paard zo kan noemen

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:19

Zoals je zegt, nog veel spanning, en als ie dan ontspannen is wat te diep, maar dit komt vast wel goed! Knipoog
En met Perez ziet het er allemaal heel fijn uit! Haha!

xx