Jambo & Kvika eindelijk weer @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_Lover

Jambo & Kvika eindelijk weer @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 16:39

Na drie weken vandaag eindelijk weer op Jambo & Kvika geklommen. Had het helaas te druk met studie enzovoorts om er meer op te rijden. Ze staan wel 24/7 buiten, en worden ongeveer 2 x per week bereden door eigenaar dus komen niks te kort Knipoog. Ben zelf wel aantal keer langs geweest om even te knuffelen en poetsen, maar tijd om te rijden was er gewoon helaas niet.

Vanmorgen eerst les gehad op de manege, niet op deze paarden, en daarna doorgereden naar Jambo & Kvika om er even op te springen!
Het was de bedoeling om even gewoon lekker relaxed een rondje te rijden, vandaar zonder zadel Knipoog. Ook goed voor onze houding en evenwicht!
Laarzen lagen nog in de auto, kan ik niet mee autorijden dus had deze schoenen aan, vergeten om ze toen we bij Jambo & Kvika waren uit de auto te halen.

Wees niet te streng, het was alweer ff geleden Bloos.

1. Afbeelding
Kvika's wintervacht gaat er nu echt af!

2. Afbeelding
Suus op Kvika

3. Afbeelding
Die manen! Suus had lol Knipoog.

4. Afbeelding
En nog een keer Suus.

5. Afbeelding
Jambo vond de cameravrouw (Suus op Kvika) heel lief, er vandaan sturen kostte enige moeite Knipoog.

6. Afbeelding
Geeft een opgekropt beeld, waarschijnlijk moment opname want tijdens het rijden had ik dit gevoel helemaal niet! Hij loopt wel wat hoog naar mijn mening, normaal probeer ik hem meer naar beneden te rijden.

7. Afbeelding
Bovenstaande foto wat dichterbij, mijn handen! Puntje waar ik met les ook mee aan het werk ben.

8. Afbeelding
Ik op Jambo dus Lachen.

9. Afbeelding
Lieve foto al zeg ik het zelf!

10. Afbeelding
Jambo!

Tips zijn welkom, bedenk wel dat het echt 3 weken geleden was dat ik erop zat Knipoog.
Eigen punten:
- Handen! Ben ik met les ook mee bezig, hoger en geen knik in de pols.
- Voeten, pinguin voetjes.. heb ik als ik gewoon met zadel rij minder last van, wel aandachtspuntje.

Laat een berichtje achter Lachen.

Aradis

Re: Jambo & Kvika eindelijk weer @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:52

Zonder zadel kan je toch ook prima met schoenen rijden Knipoog

Het ziet er meer als even ontspannen hobbelen uit dus echt rijtechnisch rijcommentaar heb ik niet Knipoog Maar het ziet er wel lekker rustig ontspannen uit!

Eleven

Re: Jambo & Kvika eindelijk weer @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:50

Ziet er leuk uit hoor!