. Ben zelf wel aantal keer langs geweest om even te knuffelen en poetsen, maar tijd om te rijden was er gewoon helaas niet.Vanmorgen eerst les gehad op de manege, niet op deze paarden, en daarna doorgereden naar Jambo & Kvika om er even op te springen!
Het was de bedoeling om even gewoon lekker relaxed een rondje te rijden, vandaar zonder zadel
. Ook goed voor onze houding en evenwicht!Laarzen lagen nog in de auto, kan ik niet mee autorijden dus had deze schoenen aan, vergeten om ze toen we bij Jambo & Kvika waren uit de auto te halen.
Wees niet te streng, het was alweer ff geleden
.1.

Kvika's wintervacht gaat er nu echt af!
2.

Suus op Kvika
3.

Die manen! Suus had lol
.4.

En nog een keer Suus.
5.

Jambo vond de cameravrouw (Suus op Kvika) heel lief, er vandaan sturen kostte enige moeite
.6.

Geeft een opgekropt beeld, waarschijnlijk moment opname want tijdens het rijden had ik dit gevoel helemaal niet! Hij loopt wel wat hoog naar mijn mening, normaal probeer ik hem meer naar beneden te rijden.
7.

Bovenstaande foto wat dichterbij, mijn handen! Puntje waar ik met les ook mee aan het werk ben.
8.

Ik op Jambo dus
.9.

Lieve foto al zeg ik het zelf!
10.

Jambo!
Tips zijn welkom, bedenk wel dat het echt 3 weken geleden was dat ik erop zat
. Eigen punten:
- Handen! Ben ik met les ook mee bezig, hoger en geen knik in de pols.
- Voeten, pinguin voetjes.. heb ik als ik gewoon met zadel rij minder last van, wel aandachtspuntje.
Laat een berichtje achter
.