Ze is ondertussen zeven jaar en nog net geen jaar onder het zadel. Ras ?? Afstamming? Totaal onbekend voor ons. Dus als iemand er iets in herkent.....
We hebben al veel dipjes gekend, tis geen gemakkelijke 'tante'. Ze heeft een tijdje te koop gestaan, maar ik kon haar uiteindelijk toch niet missen en we hebben nog veel te leren. De eerste foto's zijn van januari, toen alles weer een beetje beter begon te gaan. Geen cap is eigen keuze. Krom zitten, weet ik van mezelf,ben onlangs weer kunnen starten met privéles dus..
1.Poseerfoto (vriendlief heeft wat moeite met de digi
)
2.zeer onzuivere draffoto

3.

Andere ruiter, hij heeft Zahna verder doorgereden toen ik in de knoop zat en brengt haar nu ook wat springen bij. Zelf spring ik ook met haar(niet hoger dan 70cm
), met als doel de achterhand sterker te krijgen en een betere galop te verkrijgen.Geen cap is eigen keuze van de ruiter, hij zit trouwens niet op bokt en ik mag de foto's van hem plaatsen.
Ben trots op mijn beestje en wil dit even laten zien. Hij start ze deze zomer in parcours.
4.Mooi voorbeentje!

5. Galopje

5.Eerste sprong, beetje raar, was even wennen voor haar denk ik.

6.Even ontspannen.

7.

Ze heeft nog hoger gesprongen dat een kruis maar heb er geen foto's van (geheugen vol).
Reacties welkom en als je een idee hebt welk ras er zou kunnen inzitten, dan hoor ik het graag.

Proficiat met je 2de prijs op het gulden spoor