.De foto's zijn van maandag, dat was de 5de keer dat ik erop zat, het is dus nog verre van perfect
.Marchien is een paardje die je een beetje voorzichtig moet rijden, als je te snel te veel van hem vraagt, gaat hij in protest, en kan je weer overnieuw beginnen, dat moet je dus zien te voorkomen
.Waar ik wel op moet letten is dat ik niet té voorzichtig word, maar daar wordt aan gewerkt, en gaat ook alweer stukken beter gelukkig
.Wat mij vooral opviel op de foto's is dat hij over de buitenschouder wegloopt soms, en onder me vandaan loopt hier en daar, wordt ook aan gewerkt, gaat ook beter
.Hij loopt ook nog wat op de voorhand, hij is al wat zo gebouwd, en vooral hiervoor geld, wil je te veel oprichting o.i.d., gaat hij in protest, en sta je weer bij 0.
Eerst dus helemaal vertrouwen in elkaar krijgen, en dan gaan we daar aan werken, daar wordt dus nog niet aan gewerkt, en is dus ook nog niet echt beter
.Ohja, ik heb toestemming van de eigenaar
.Hier dan de foto's:

Altijd eerst even longeren, in het begin heeftie nog wat spierpijn, omdat hij natuurlijk zolang niks gedaan heeft. Gaat nu beter, maar toch even longeren, is t6och fijner, ook al is ze zo braaf

Hier zie je dus dat ik haar onvoldoende aan de buitenteugel heb, en ik moet rechtop zitten

Nog even fotootje tussendoor van zondag, die ik ook wel de moeite waard vond om te laten zien
.

Hier zie je dus dat ze wat teveel op de voorhand loopt, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg storen
.Iets meer buitenteugel erbij, verder fijn plaatje.

Ik zit rech
Wel verkeerde binnenhand, dus over buitenschouder....
Dat waren ze alweer
.Ohja, 23 maart zijn we ook te zien in Exloo bij LvL
.Aan mijn zit moet nog wel behoorlijk wat verbeteren, ik moet minder klooien met mijn handen, buitenteugel er meer aanhouden en SCHOUDERS NAAR ACHTEREN!!
Graag commentaar, kan overal van leren

p.s., ik heb jullie de galopfoto's maar even onthouden, mijn hoofd is dan niet om aan te zien, ze gallopeert nogal gróót, en daar schrik ik elke keer weer van

!!!