Hindernissen lagen allemaal op 90cm (B pony's is 80 cm)
Film
http://nl.youtube.com/watch?v=LBXb7GPwwrc
Foto's zijn stills uit de film

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Basic_ schreef:Gaat steeds beter Fiek!
K denk alleen dat je minder in je beugelsmoet gaan staan en meermoet gaan steunen met je knieën in je zadel. En let er ook op dat je goed naar de kant op 'leunt' waar je heen gaat over de sprong, scheelt weer tijd als je eerst weer terug meot naar draf oid![]()
Succes zaterdag!

Basic_ schreef:Ik geef het ook alleen maar als tip mee waar ze aan kunnen werken
Daarbij zeg ik ookn neit dat ze tever uit het zadel komt, maar dat ze wat meer voorover kan leunen waardoor ze misschien wat meer balans krijgt
Blijft op stijl gaan
.Amber_ schreef:Barrage gaat niet op tijd KelBlijft op stijl gaan
.
Alleen progessief of 2fase B gaat op tijd.
L is pas op tijd.
Hij is zo gaaf he! En dan doe je nog is een show samen met Banshee! Wou toch even zeggen datik dat helemaal geweldig vind. Gewoon mijn favoriete bokt-fjorden (
) samen in een show; SUPER! En wat betreft het springen.. tsja, taco is ook echt een alles kunner
Hij doet het super hoor met fieke. Succes bij de wedstrijd! Kelly_Taco schreef:Amber_ schreef:Barrage gaat niet op tijd KelBlijft op stijl gaan
.
Alleen progessief of 2fase B gaat op tijd.
L is pas op tijd.
`Nou dan komt het helemaal goed.
Eerst dan netjes recht over de sprongen leren rijden
Idd !! En proberen gelijk in goede galop te landen, dan kan niks fout gaan
Oliver schreef:Hij springt leuk. Had wel van een dressuurfjord verwacht dat ie automatisch de goede galop zou nemen telkens.
En op het laatst:'BLIJVEN RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' Echt, ik schrok me wild!

Ik en vele met mij doen het je denk niet na 
Sms je even hoe het gegaan is? _Rijkie_ schreef:Fiek wat super goed zeg!!
Ik vind echt dat je het super netjes doetIk en vele met mij doen het je denk niet na
En dat landen in de goede galop komt vanzelf...
Succes morgen!!Sms je even hoe het gegaan is?
Basic_ schreef:Ik geef het ook alleen maar als tip mee waar ze aan kunnen werken
Daarbij zeg ik ookn neit dat ze tever uit het zadel komt, maar dat ze wat meer voorover kan leunen waardoor ze misschien wat meer balans krijgt
Ik moet wel nog wat balans krijgen
Maarja beter iets al niets