Coco @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wendy_Kevin

Coco @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 20:32

Hier staan wat foto`s Van Coco onder het zadel. De foto`s zijn niet altijd even duidelijk maar dat komt doordat de foto`s gemaakt zijn met een mobieltje. Betere en duidelijker foto`s komen snel Cool

Op deze foto`s zit me neefje op Coco vandaar dat hij eerst los in de buitenbak heb gezet Vingers aflikken Normaal is Coco wel wat pittig onder het zadel. Maar deed het prima Cool Kon jammer genoeg die dag niet zelf rijden anders had ik nu foto`s gehad met mij erop Cool Maar die volgen snel Pling

Hier wat foto`s

1. stappen

Afbeelding

Afbeelding

2. draven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

3. galop Whoosh!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tips en commetaar zijn altijd welkom Pling Als het maar netjes blijft.

chertunzi

Re: Coco @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:34

zit er leuk uit, vind alleen dat het paard af en toe nog net te veel op de voorhand loopt.

UniqueM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:36

ben het met bovenstaande eens, en probeer ook in de galop recht te blijven zitten Lachen

wendy_Kevin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 20:50

mennotje schreef:
ben het met bovenstaande eens, en probeer ook in de galop recht te blijven zitten Lachen

Bloos ja ben vollop bezig hem dat te leren Bloos Me neef die zit op Coco kon zelf die dag niet rijden omdat ik wat aan me enkels had Bloos

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:45

ziet er zo wel goed uit, misschien alleen wel wat meer achterover zitten..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:33

heb je nou gewone sportschoenen aan??

wendy_Kevin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 14:26

upendo schreef:
heb je nou gewone sportschoenen aan??

Ja me neef zit erop maar hij heeft idd wel gewoon sportschoenen aan Bloos

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:31

Er mag flink wat aan de ruiter zijn houding gebeuren, deze zit veel te ver naar voren en op foto 1 mag hij ook goed op zijn benen letten. Het paard zelf loopt er op de voorhand en niet echt ontspannen naar mijn mening...

Voor de rest zou je eens kunnen kijken naar een duidelijke camera Duivel Grapje hoor!

wendy_Kevin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 16:59

Binckydenice schreef:
Er mag flink wat aan de ruiter zijn houding gebeuren, deze zit veel te ver naar voren en op foto 1 mag hij ook goed op zijn benen letten. Het paard zelf loopt er op de voorhand en niet echt ontspannen naar mijn mening...

Voor de rest zou je eens kunnen kijken naar een duidelijke camera Duivel Grapje hoor!

haha ja dat weet ik Bloos de foto`s zijn met mobiel gemaakt daardoor zijn ze ook zo wazig. Me mobiel maakt mooie foto`s als iets stil staan maar niet als het beweegt
Bloos Neem volgende keer dat iemand mee gaat digtale camara mee Pling

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:02

De ruiter zijn houding is inderaad niet echt geweldig, hij mag zijn handen ook iets meer dragen, het ziet eruit alsof hij op zijn handen leunt op de nek van het paard Clown

wendy_Kevin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 21:03

lieniminnie schreef:
De ruiter zijn houding is inderaad niet echt geweldig, hij mag zijn handen ook iets meer dragen, het ziet eruit alsof hij op zijn handen leunt op de nek van het paard Clown

Ja me neef moet nog heel veel leren is pas 5e keer dat hij op een paard zat. Maar ben vollop bezig om hem alles goed te gaan leren maar dat heeft nog wel heel ef tijd nodig hij rijd maar heel afentoe dus ja moet steeds weer ef opnieuw beginnen maarja dat komt wel goed Knipoog