Het duiveltje @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Het duiveltje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:20

Helaas niet meer zo goed te zien op haar kont, maar in haar hoofd nog steeds aanwezig Duivel . Na een weekje vakantie mocht ze vandaag weer haar rondjes lopen, ze liep op zich best lekker Ja.

Tadella is een stermerrie, Mistral x Concorde, en ik heb al zo'n anderhalf jaar werk in haar zitten Clown. Ik weet trouwens dat ik naar beneden kijk en naar voren zit, ik ben er hard mee aan het werk maar het is niet makkelijk Sigaar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hard aan het werk met inbuigen op de binnenhoefslag Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Na veel bloed,zweet en tranen, is het begin van het netjes wijken daar dan eindelijk Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

capone

Re: Het duiveltje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:22

duiveltje Duivel
nou esmee ze doet het al steeds beter! Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:23

blijf achterover zitten. en zorg er voor dat ze op de buitenste teugel blijft lopen en niet op de binnenste Knipoog

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:23

Tadella gaat goed vooruit!

Ga je al gauw weer wedstrijden starten?

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:24

Met bit is ze veel leuker hoor ! *LOL*
Leuke foto's ze ziet er best ontspannen uit !

XMrliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:24

Ziet er netjes uit Esmee, commentaar geef je zelf al Lachen

veel succes in Gorssel , gaat vast wel lukken , met jullie super cross team Haha!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:26

zozo, ze is al echt aan het ontspannen onder het zadel he Haha! iets wat anderhalf jaar geleden nog ver te zoeken was
jullie gaan nogsteeds vooruit, super *LOL*

giannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:28

mooi beessie. ga wel beetje meer naar achter zitten.moie combinatie

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:30

Peelie schreef:
blijf achterover zitten. en zorg er voor dat ze op de buitenste teugel blijft lopen en niet op de binnenste Knipoog

Ze loopt gewoon netjes op 2 teugels Lachen. Ik kan niet 1 teugel aannemen en de ander niet op haar, dan doet ze niks meer. Dat controleert ze zelf dus al haha Lachen.

Verder bedankt allemaal! Het is inderdaad allemaal een stuk rustiger, maar we zijn er nog lang niet.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:30

Ja wat moetik hier over zeggen Esmee?

Haha! Haha! Haha!

Prachtige foto's eigelijk! Wie heeft die gemaakt?

twilight10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:32

veel werkse wandt het zijn idd de punten die je zelf al noemt en soms je tenen naar buiten

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:50

Is het zo'n duiveltje??? Ziet er hier braaf uit, maar weet de voorgeschiedenis niet...

Knap dat je op zo'n plat zadel kan zitten zeg! Of lijkt dat maar zo?? Is wel een dresuurzadel, maar de zit lijkt me zo ondiep. Maar misschien zie ik dat verkeerd door het bontje...

Verder vind ik haar lekker lopen! In de galop mag ze nog wat ronder en daar valt ze ook wat uitelkaar. Draf ziet er ontspannen uit. Let op dat ze niet te ver achter de loodlijn kruipt....

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:53

sunnymay schreef:
Is het zo'n duiveltje??? Ziet er hier braaf uit, maar weet de voorgeschiedenis niet...

Knap dat je op zo'n plat zadel kan zitten zeg! Of lijkt dat maar zo?? Is wel een dresuurzadel, maar de zit lijkt me zo ondiep. Maar misschien zie ik dat verkeerd door het bontje...

Verder vind ik haar lekker lopen! In de galop mag ze nog wat ronder en daar valt ze ook wat uitelkaar. Draf ziet er ontspannen uit. Let op dat ze niet te ver achter de loodlijn kruipt....

Ja Tadella is een ramp Haha!, anderhalf jaar geleden kon ze alleen maar keihard rennen en steigeren, het was echt een verschrikkelijk paard om te rijden. Ondertussen is het wel véél beter geworden, maar ze paniekt nog steeds erg snel.
Galop vind ze inderdaad erg moeilijk om rustig te blijven, het liefst gaat ze in rengalop de bak door haha. Ik rijd haar trouwens bewust zover dit gaat achter de loodlijn, ze moet nog veel sterker worden in de rug.
Het zadel is een Stübben en ik vind hem heerlijk haha Haha!, ik kan niet zitten in diepe zadels met veel kniewrong.. Heb hem dus bewust gekozen Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:17

Ziet er goed uit Esmee Lachen
Inderdaad al een stuk relaxter. Wanneer gaan jullie het weer op concours proberen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 00:18

Ziet er mooi uit, Esmee! Knap dat je zo'n dekje wit kan houden Haha!.

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:45

Ezumii schreef:
Ja Tadella is een ramp Haha!, anderhalf jaar geleden kon ze alleen maar keihard rennen en steigeren, het was echt een verschrikkelijk paard om te rijden. Ondertussen is het wel véél beter geworden, maar ze paniekt nog steeds erg snel.
Galop vind ze inderdaad erg moeilijk om rustig te blijven, het liefst gaat ze in rengalop de bak door haha. Ik rijd haar trouwens bewust zover dit gaat achter de loodlijn, ze moet nog veel sterker worden in de rug.
Het zadel is een Stübben en ik vind hem heerlijk haha Haha!, ik kan niet zitten in diepe zadels met veel kniewrong.. Heb hem dus bewust gekozen Knipoog

Als je het rijden zo ziet, verwacht je dat niet van haar! Deugenietje!! Haha!
Wel streng blijven met galop hoor! Ook al heeft ze daar moeite mee, ze moet onder je vandaan rennen! Anders kom je nooit aan een normaal galopje toe. Dan maar een half rondje normaal galoperen, dan 3 rondjes onder je vandaan lopen.
Niet erg als je haar bewust achter de loodlijn laat lopen, maar let op, dat ze niet te veel dan op de voorhand gaat lopen (dat sluipt er makkelijk en gauw in als je denkt dat ze ontspannen loopt).
Ieder zo zijn voorkeur voor een zadel Haha! , maar netjes dat je er in kan blijven zitten... Zal mij moeite kosten Bloos (dan zit ik zelf niet onafhankelijk genoeg....)

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:03

Mooi! Probeer in galop echt op je kont te zitten en volgens mij kijkt zo wat iedereen wel naar beneden Tong uitsteken

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:05

leuk paardje Haha! rijden ziet er netjes uit, alleen proberen met galop niet te ver voorover te vallen Lachen

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:14

Ziet er goed uit Esmee en ook zo ontspannen! Je kan idd weer eens aan concours gaan denken als ze zo loopt. Na al je verhalen moet het een grote verandering zijn. Voor doorgaan dus!