Afgelopen zaterdag zijn we afgereist naar Mariënheem om mee te doen aan de zoektocht van Laurens van Lieren.
Het was erg slecht weer en vlogen al een paar keer zowat heen en weer over de weg met auto + trailer door de harde wind,
uiteindelijk veilig aangekomen bij Manege Bartels.
Even rond gekeken en toen opgezadeld, Shardon was heel erg gespannen, er klapperde van alles en hij vond het allemaal maar spannend, na moeite hebben gedaan om hem op te zadelen mochten we een kwartier losrijden, ook hier zag hij van alles en was het moeilijk om de aandacht bij mij te krijgen, maar hij was verder wel lief en heeeeeuuul vrolijk
(zie je ook wel op de fotos
) Na voor vooral die keer te kort hebben los gereden, moesten we de baan in bij Laurens..We waren met z'n 5en, waarbij ook 1 geweldig fijn dressuurpaard zat, een hengst, geweldige combinatie, erg fijn paard die van zichzelf erg liep zonder spanning etc.
De aandacht ging ook al snel naar die combinatie uit dus we hebben bijna alleen voor ons zelf moeten rijden..
Aan het begin keken Joyce en Laurens ook nog even aandachtig naar mij, Laurens zei dat ik een goede zit had, alleen op dat moment er te gespannen op zat, wat ook klopte want ik moest heeel veel moeite doen om Shardon geconcentreerd te krijgen,
De laatste minuten begon Shardon erg fijn te lopen en kon ik eindelijk ontspannen gaan zitten en kon ik fijn rond rijden, maar toen was de aandacht nog steeds voor de meid met het paard.
Ik neem ook aan dat ze door zijn!
We zijn dus niet door, maar ik vond het wel een keer leuk om mee te doen, maar mn verwachtingen waren toch iets hoger over hoe het zou zijn, dan dat het in werkelijkheid was, maar ik train lekker door en heb een druk wedstrijdseizoen voor de deur staan met 2 hengsten en daar ga ik nog van genieten in mn laatste pony jaar!
Hier de foto's die gemaakt zijn door H2F!
Losrijden:
Shardon houdt alles in de gaten

Crea Femke!

Bij Laurens in de ring:
Shardon houdt de camera in de gaten hoor!

Piaffe
haha nee iets schoudervoor en opsluiten in galop
Fijn zakken van achter, goedzo pownie!

Knappe vent

.
magoed...