Picasso nog een keer!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Picasso nog een keer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 14:39

Naar aanleiding van mijn vorige topic met rare fotoos die erg donker waren hier een paar fotoos van die knapperd waar je het wel beter kunt zien!
Picasso is dus van Ruchet hier op bokt.

Eerst even poseren voor oma die mee was om te kijken..
Afbeelding

ja Noëla hou je buitenhand en je been erbij.. blijf rechtop Haha! (foto beetje wazig)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog even vragen aan oma wat zij er nou van vind..
Afbeelding

Commentaar mag vind ze leuk mits opbouwend en hou het vriendelijk ze is nog maar tien en kan nog heel veel leren!

Mila87

Re: Picasso nog een keer!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:46

het oogt allemaal een beetje gehaast, erg korte teugels en getrek.
het is een kleine pony dus dat krijg je snel maar ik zou toch proberen er iets meer rust in te vinden. hem wat meer ontspannen laten lopen, ik denk dat je dan al een heel ander beeld krijgt.
verder vindt ik ze leuk bij elkaar passen Knipoog

edit: laatste foto is erg leuk

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 14:50

snel is hij dus helemaal niet!! is eerder sloom.. Zijn nu bezig met stap draf oefeningen zodat hij meer op been reageerd.En de teugels zijn eerder aan de slappe kant onder het rijden heeft snel waslijnen en dat stilstaan hield ze ze idd iets strakker omdat meneer de teugels uit handen trok.. Maar idd lijken wel erg kort zo op de foto

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:52

Hey,
Picasso is echt leuk om te rijden.! Haha!
Hij is hartstikke lief en ontdeugend te gelijk Tong uitsteken
Groetjes Noela
Laatst bijgewerkt door PrinceAmos op 03-03-08 14:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:52

Ik vind het totaal niet fijn om hiernaar te kijken. Je hebt je handen hoog, je ellebogen ergens waar ze niet horen en het ziet er idd gehaast uit.

Probeer je ellebogen aangesloten te houden, je handen op de plek te houden waar ze horen. Met voltes, zorg ervoor dat je de schouder erin houdt, nu loopt je pony totaal over de schouder weg.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:53

Je hoeft je niet te verdedigen hoor Knipoog

Lief beesie...alleen vind ik dat het zadel te ver naar voren ligt, en helaas, ik vind je er eigelijk te groot voor. Volgens mij zit je hem in de weg nl Lachen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:54

op de 2e foto heeft ze ze idd wat langer. vandaar ook die grote stuur denk ik..het is vaak moeilijk om van fotos iets te zeggen, het zijn toch moment opnamen.
als ik je hoor zeggen dat hij sloom is kan ik dat ook wel weer zien in de fotos, vooral de 4e.
toch lijkt hij niet erg ontspannen te lopen..maar dat kan altijd nog komen Knipoog

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 16:04

Het was net de derde keer dat ze erop zat dus ach ik klaag er niet over en ze is nog maar 10!!

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:22

Hier de eigenaar van deze fantastische pony Haha! Tong uitsteken

Ik ben super blij met dit ruitertje voor Picasso. Noela heeft een hele mooie zit en een rustige hand. op sommige foto's ziet het er misschien wat minder mooi nog uit, maar dat gaat met de lessen die ze krijgt en gaat volgen helemaal goed komen !
Picasso is nog maar 4 jaar, en is de laatste maanden niet meer onder het zadel geweest, dit is pas weer de derde keer weer dat hij onder de man is. OK dan!

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:34

Bonnie_Theun schreef:
Ik vind het totaal niet fijn om hiernaar te kijken. Je hebt je handen hoog, je ellebogen ergens waar ze niet horen en het ziet er idd gehaast uit.

Probeer je ellebogen aangesloten te houden, je handen op de plek te houden waar ze horen. Met voltes, zorg ervoor dat je de schouder erin houdt, nu loopt je pony totaal over de schouder weg.

In ieder geval fijn dat je het zelf allemaal zo goed weet en kunt .... ROFL ROFL ROFL

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:38

Aangezien zij en de pony nog zo jong zijn en ze les hebben heb ik hier nisk op aan te merken!

Vind het er goed uitzien. Die foto's zullen ook maar moment opnames zijn, want het kan zijn dat de andere tijd het er wel goed uitzag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:46

heeeeey !
weer leuke foto's haha!
echt zoooo schattig =D
groetjesss Lachen

maelja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:17

Ongelofelijk wat een commentaar allemaal en dat jullie dat allemaal kunnen aflezen van een paar foto's knap hoor die geven vast anky les hahaha

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:37

Ruchet schreef:
Bonnie_Theun schreef:

In ieder geval fijn dat je het zelf allemaal zo goed weet en kunt .... ROFL ROFL ROFL

Zo'n opmerking vind ik een beetje flauw (ik zet hier maar iets, gezien je niet op mijn pm reageerd)

Oké, ik geef toe dat ik misschien iets te 'heftig' heb gereageerd, maar ik mag toch gewoon mijn mening geven hier?? Lachen

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:08

Bonni: Je reageerde idd wat heftig/negatief op een meisje van 10 die op een 4 jarige groene pony rijdt.

Volgende week komen er nieuwe foto's. kijken of er progessie in de combinatie zit Pling

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:43

vind het er ook nog niet erg ontspannen uitzien... Is het trouwens niet beter voor dit meisje een iets meer ervaren pony te rijden? opzich wel leuk beestje, maar ziet er nog behoorlijk groen uit...

beetje off topic, maar grenzen de stallen aan de bak? of zie ik dat verkeerd Lachen

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:06

Roos_s schreef:
vind het er ook nog niet erg ontspannen uitzien... Is het trouwens niet beter voor dit meisje een iets meer ervaren pony te rijden? opzich wel leuk beestje, maar ziet er nog behoorlijk groen uit...

beetje off topic, maar grenzen de stallen aan de bak? of zie ik dat verkeerd Lachen

Een ervaren pony heeft ze ook wel hoor Pling

3 stallen wel, de andere 23 niet.

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:53

hey cil en noell
wat een super gaaf beesi zeg.
hij lijkt een beetje op paddy alleen dan groter en dunner(paddy owe wat een vetje was zij) ihihi
wat een ontdeugende pony volgens mijhihi Tong uitsteken.
volgen mij kan hij noel aardig in de maling nemen ;P maar noel laat zich niet zomaar uit het veld slaan toch noel?:P

en de gene die zo raar reageerde pas maar op want dit is samen een super team.Tong uitsteken:D
en cil ap was ondeugend.
ze had haar eigen box open gemaakt:P gekki.
kom ik binnen gaat ze flemen hahah gekkert.
dan denk ze ook nog en nu ik wacht op lekkers ik doe het toch goed.::D:D: gekke knollii.

ik zie je donderdag
doeiii

en noel kom je nog een keertje mis jou

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:18

Vandaag weer heen geweest en deze keer een beetje gesprongen Tong uitsteken.
Ging super goed!!
Hopelijk maakt mama weer snel nieuwe foto's Haha!

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 11:09

wat een leuke pony zeg
en PrinceAmos het is dat ik niet in de buurt wone
andsrs had je mij pony`s ook mogen rijden
ik zoek al een heele tijd zo iemand