Ja en wat was ze braaf, totaal geen conditie maar super knolletje
Bedankt femke voor de foto's
1

2

3

4

5

mijn mond
6

7

8

9

10

Femke nogmaals bedankt voor de foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een heeeeeerlijk dier,
Jullie vormen nu al een erg leuke combinatie! Lekker door blijven trainen en dan komt het helemaal goed met jullie!
Echt mooi dier! Als ze nu al zo netjes loopt ben ik benieuwd hoe ze over een jaartje met je loopt. Het buikje valt opzich mee. Ze moet alleen wat mooier qua figuurtje worden. Ach lekker conditie opbouwen en dan komt het helemaal goed met jullie 2.

Zo te zien pakt ze het rijden weer heel goed op na zo'n tijd niet gereden te zijn. Ik zou je beugels 1 gaatje langer doen, dan wordt je hele zit beter denk ik! Voor de rest ziet het er goed uit, lekker ontspannen
. Many schreef:Ze is echt gaaf!Zo te zien pakt ze het rijden weer heel goed op na zo'n tijd niet gereden te zijn. Ik zou je beugels 1 gaatje langer doen, dan wordt je hele zit beter denk ik! Voor de rest ziet het er goed uit, lekker ontspannen
.
Oohhh... wat een leuk dier! Ze is niet erg groot of wel?!
Ow, lees net dat het voor de stevigheid is.... daar kan ik in komen!geerke schreef:prachtig paard,je rijdt haar heel netjes,met een zachte hand!
heel prettig beeld!!
geerke schreef:daarom ziet het er goed en ontspannen uit!!ga zo door,volgens mij heb jij heel veel geduld,aan je manier van rijden te zien...
neem je automatisch mee denk ik supertammy schreef:Oohhh... wat een leuk dier! Ze is niet erg groot of wel?!
Rijden vidn ik er zo netjes uitzien. Je beugels zouden inderdaad iets langer kunnen, want nu zit je met je knieën bijna voor je zadel.Ow, lees net dat het voor de stevigheid is.... daar kan ik in komen!
Veel plezier verder!
Ze loopt al super vind ik hoor!
). Trots op zijn hoor!!

Maar zelfs nu zo zonder conditie loopt ze al enorm goed zeg!