Zaterdag 1 maart was het dan zover, de Nederlandse Kampioenschappen Indoor 2008!
Voor mij en Charlie Boy was dit het laatste selectieseizoen en betekent dat dus ook dat dit onze laatste kampioenschappen waren. Ik denk namelijk dat we nu op ons hoogtepunt aangeland zijn, en ik ben van mening dat het 't beste is om daar te stoppen. Ik zou het eeuwig zonde vinden als Charlie Boy eerst in kwaliteit en prestaties af zou zakken voor ik hem uit de 'topsport' haal. Ik heb een super tijd met hem gehad en ben hem daar eeuwig dankbaar voor! Hij heeft me momenten bezorgd waar ik eerder nooit van had durven dromen! Gelukkig is het nog niet helemaal voorbij, want ik blijf nog zeker wedstrijden met hem rijden tot 2009, als alles goed gaat. De selecties laten we alleen mooi voor wat het is.
Ik was best tevreden over mijn proef op de NK. Een aantal kleine foutjes, maar die blijf je houden
. Ik kwam binnen op een 2e plek in het klassement en stond bij 1 jury op de eerste plek. Hier ben ik nog zeer lang blijven staan, tot het A-kader aan de start kwam! Bij hem ben ik uiteindelijk op een zeer mooie 4e plek geeindigd, wat ik een uitermate mooi compliment vind! In het totaal klassement eindigde ik uiteindelijk op een 9e plek, met een percentage van 63,90%. Geen uitbundig hoge score, maar het kan ermee door
.Ik ben zeer blij en gerust gesteld dat ik mijn selecties en kampioenschappen op zo'n manier heb mogen afsluiten. Ik heb er nog wel wat moeite mee, maar weet dat dit het beste is.
Sorry voor het lange verhaal! Ik plaats nu wat stills van de filmcamera. Slechte kwaliteit dus, maar het is maar om jullie een impressie te geven
. Foto's staan niet op volgorde.Het zou leuk zijn als jullie een berichtje achter zouden willen laten
.. Hou het gezellig.Liefs,
Esmée
1]

2]

Appuyement, maar beetje vreemd genomen
..3]

4]

5]

6]

7]

8]

9]

Onze laatste groet tijdens een kampioenschap..

10]

Braaaaf paard
.. 
) En natuurlijk heel knap om op een NK in het Z2 9e en net achter het kader te eindigen! Daar kan je trots op zijn! 
Nee grapje, zou wel kunnen
..