01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

Ik weet dat ze een beetje dik is maar dat komt omdat ze drachtig is
Wat vinden jullie van mijn pony?
Ik zou wel wat tips willen om haar nog beter aan het lopen te krijgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tempus schreef:mooie pony

piewie schreef:vraagje ben jij gonny of haar dochter![]()
Ik vind het een leuke pony hoor...
groetjes

Midnight16 schreef:Leuke merrie heb je!
Even wat tips die je vroeg, maar nog niet in dit topic genoemd zijn:
1. Gebruik altijd een longeerzweep. Ik weet niet wat de reden is dat je zonder longeert?! Maar mocht ze plotseling gek doen of ineens op je afkomen dan kan je haar niet van je afhouden. Sowieso kan je door middel van een zweep in combinatie met je stem al veel meer je hulpen doseren. Zweep hoger is tempo hoger, zweep wat lager is een rustiger tempo.
2. Op een aantal foto's sta je wat meer ter hoogte van haar hoofd in plaats van midden in haar lijf. Hierdoor rem je haar als ware wat af.
3. Je longeerlijn hangt op een aantal foto's helemaal los. Je hebt dan geen contact meer met je pony. Probeer de longeerlijn meer op maat te houden.
4. Om haar beter aan het lopen te krijgen dus om haar achterhand te activeren is het goed om haar veel overgangen te laten maken. En om veel te schakelen in het tempo. Ook kun je afwisselen in de grote van je volte. Volte sluiten en weer openen.
5. Misschien is het ook nog een idee om te gaan longeren met behulp van een pessoateugel of bijzet. Maar doe dit alleen als je proffesionele hulp hierbij krijgt!
Veel succes nog samen!
piewie schreef:he maar hoezo is ie onderuit gegaan dan in de trailer??
Tulandro schreef:Hoi, is deze wulandra een havel x jason?
Midnight16 schreef:1. Gebruik altijd een longeerzweep. Ik weet niet wat de reden is dat je zonder longeert?! Maar mocht ze plotseling gek doen of ineens op je afkomen dan kan je haar niet van je afhouden. Sowieso kan je door middel van een zweep in combinatie met je stem al veel meer je hulpen doseren. Zweep hoger is tempo hoger, zweep wat lager is een rustiger tempo.
) trouwens! 
Jester_LeX schreef:piewie schreef:he maar hoezo is ie onderuit gegaan dan in de trailer??
Nou, ze was eerst van de buurman...
En toen moest ze een keer naar Exloo ofzo.
Toen al op de Rieweg was er een lawaai en de trailer bewoog heel erg.
Pas halve wegen is hij omgedraait en naar huis gegaan.
Toen is mijn moeder (Gonny dus) 's avonds gaan kijken hoe het was gegaan.
Toen heeft ze gevraagd waar Wulandra was.
Waarom hij antwoorde: buiten in het weiland.
Moeders (hihi) dacht toen dus: o dat is vast wel goed gegaan.
Toen ging ze kijken in het weiland: toen zag ze dat ze bijna overal gewond was.
Zij dacht: dat kan niet zo ik bel de vee arts.
Toen 's avonds was de vee arts nog gekomen en heeft haar behandeld.
Ze heeft nu hier en daar nog een paar lidtekends en verder niet!
En volgend jaar dan mag ik er op rijden![]()
Ik rijd er nu ook wel is op, maar dat is gewoon voor de leuk zeg maar.
groetjes, Alexandra;)

Tulandro schreef:Ik denk dat dit een vol zusje van mijn paard is, moet je maar even kijken, als het goed is, is haar moeder dan ulandra.
Tulandro schreef:Mulandra is een volle zus van mijn paard, wat leuk! Komt ze ook bij Vleems vandaan?