Ik vind het er geweldig uitzien!
Maar ik moet toch even iets kwijt...Ten eerste vind ik het super dat je constateert dat je paardje zijn dag niet heeft, ik ben het alleen minder eens met de oplossing...
Ik had persoonlijk ervoor gezorgd dat ik onder het zadel nog iets leuks had gedaan wat als goede afsluiter had gedient en was er daarna mee opgehouden...
Kijk, je moet er voor zorgen dat je paardje lol houdt in het hele gebeuren. Dit is voor mij ook de reden dat ik vaak genoeg na een halfuurtje ophou met rijden: Het paard doet braaf wat ik van hem verlang, dus dan is het goed. Ergens moet je een keer zeggen van: Oké, voldoende...! In dit geval had jou paard er geen zin in, maar je hebt het zadel al op haar rug liggen. Doe dan een paar simpele dingetjes waarvan je wat dat zij ze vrijwel altijd zonder problemen uitvoerd en hou er mee op, lekker op de wei, morgen een nieuwe dag
Dat is voor de paarden ook echt wel lekker!!!
Maar goed, dit is een tip voor de volgende keer, misschien dat je dit dan in gedachte kunt houden. Nogmaals, het vrijspringen ziet er lekker uit en ze doet het met veel plezier naar mijn idee...!!!