Manege Paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_S

Manege Paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 01:53

haaj,, ik was net even aan het kijken naar oude foto's van de manege..
en ik kwam wat foto's tegen van een paard ''Sasja'' waar ik erg vaak op reed en nu erg mis =(
ik ben begin februari gestopt met lessen op de manege omdat mijn les weg ging en ik geen tijd meer had.. Huilen

maar goed,,
ik zal jullie Sasja even voorstellen!,,

1. Sasja en ik,, aan het stappen..
Afbeelding

2. Beetje over balkjes lopen Tong uitsteken
Afbeelding

3. Wat kan ze lief kijken Bloos Haha!
Afbeelding

4. We reden hier zonder zadel (vandaar dat ik een beetje vaag zit Bloos )
Afbeelding

5. Ga net weg draaien:P
Afbeelding

6. ...
Afbeelding

7. Volgens mij viel ik hier bijna Bloos Zit een beetje vaag:(
Afbeelding

Sorry van de kwaliteit,, ze waren eerst donkerder,, maar heb ze met een programma lichter gemaakt,, en daar kwam dit uit Knipoog

Commentaar welkom,, maar heb er nu niet echt veel aan,, aangezien het nog wel even kan duren voordat ik weer sirieus ga paardrijden en les heb enzovoort Knipoog

xx

marlo

Re: Manege Paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 08:53

jammer dat ze zo donker zijn er is zo eigenlijk niks over te zeggen want je ziet bijna niks.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 08:55

schattig paardje Lachen het is jammer als je niet meer kan rijden.. ga je wel weer rijden dan ? ze heeft een apart bles trouwens ziet er leuk uit ! Tong uitsteken Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:08

je kan niet echt commentaar geven omdat de foto's niet zo goed te zijn.
wel leuk paardje zo te zien!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:12

Ziet er goed uit! Leuke cobinatie, het is alleen een beetje donker voor rijtechnies commetaar. Tip voor de fotograaf: Zet je flits uit, en als het donker is kan je beter geen foto's maken Lachen

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:15

Heee dat ken ik dat is op laanhoeve Tong uitsteken , toen ik er ook nog reed vond ik het ook een leuk paard.

Marieke_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 12:09

marlo ** ik vind het zelf ook erg jammer dat ze donker zijn,, maar eerst kon je niks zien.. dus dan is dit wel wat beter Tong uitsteken
SuzanLarissa ** Ik wil heel graag weer gaan rijden,, ik mis het verschrikkelijk,, maar dan moet ik eerst genoeg tijd hebben (zit nu in examenjaar) en ik zoek nog een verzorgpony waar ik op kan rijden..Knipoog
Snoevie ** Dankje Knipoog
houvanponies ** ja me moeder had de foto's gemaakt en die is daar niet echt goed in Tong uitsteken,, maar donker was het niet echt,, maar het is gewoon een vaage camera Tong uitsteken
X_mareitje_x ** ja dat klopt! Het is een onzetend leuk paardje,, en kan ook leuk bokken Tong uitsteken (ben al zooo vaak van haar afgevallen en toen ik neerkwam kreeg ik een slappe lach Tong uitsteken )

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:34

Marieke_S schreef:
marlo ** ik vind het zelf ook erg jammer dat ze donker zijn,, maar eerst kon je niks zien.. dus dan is dit wel wat beter Tong uitsteken
SuzanLarissa ** Ik wil heel graag weer gaan rijden,, ik mis het verschrikkelijk,, maar dan moet ik eerst genoeg tijd hebben (zit nu in examenjaar) en ik zoek nog een verzorgpony waar ik op kan rijden..Knipoog
houvanponies ** ja me moeder had de foto's gemaakt en die is daar niet echt goed in Tong uitsteken,, maar donker was het niet echt,, maar het is gewoon een vaage camera Tong uitsteken
X_mareitje_x ** ja dat klopt! Het is een onzetend leuk paardje,, en kan ook leuk bokken Tong uitsteken (ben al zooo vaak van haar afgevallen en toen ik neerkwam kreeg ik een slappe lach Tong uitsteken )

Ja maar als je de filts uit zet dan is het minder donker op de foto Knipoog

sayenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:08

aansprekend hoofdje
jammer dat de foto's donker zijn

Marieke_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 14:06

houvanponies schreef:
Marieke_S schreef:

Ja maar als je de filts uit zet dan is het minder donker op de foto Knipoog

ja dat is ook zo,, maar ik kon het ook niet allemaal aan me moeder uitleggen omdat zij dat allemaal niet echt snapt Knipoog maar volgende keer zou ik het doen Knipoog

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:18

leuke foto;'s hoor