Ben er helemaal verliefd op!Even wat korte info vooraf: Saar& ik starten nu al een tijdje M1, en rond november/december raakten we echt in een dip. Ze liep voor geen meter op wedstrijden, ze liet echt maar 50% zien van wat ze kon.
Nadat ik op een wedstrijd eind december 169 en 166 punten behaald had, was ik het zó zat dat ik de slofteugel niet meer om heb gedaan, niet meer met zweep ben gaan rijden en ik heb Saar op ander voer gezet. (uiteraard wel eerst laten 'wennen'
)En met resultaat, want op de eerstvolgende wedstrijd haalden we 184 punten.
Nu had ik gisteren (vrijdag) weer een wedstrijd.... 186 punten én een tweede prijs! Ik kreeg weer helemaal dat gevoel van trotsheid; dat doet mijn haflingertje toch maar even mooi tussen de dressuurpaardjes.
Vandaag heeft mijn moeder dus wat foto's gemaakt van het rijden, ik heb gewoon wat basiswerk gedaan met Saar, ik kon ook alleen maar op de volte bij A rijden dus veel variatie kon ik ook niet aanbrengen :p .
Let a.u.b niet op mijn vreselijke propjes-jas, ik had er twee truien onder aan, ik word een beetje ziek

Maargoed, genoeg gepraat, hier de foto's van mijn superhaf:

Hier pakte ik haar geloof ik net weer op uit het halsstrekken, teugel mag wat korter en die linkerhand hoeft niet zo streng

Lekker bergopwaarts galopje

érg fijn achterbeentje!

Wat lager instellen

En dat was het weer
.De aandachtspuntjes volgens mijzelf:
- Strenge linkerhand (dit zei mijn instructrice gisteren ook al)
- Voeten!!
- Rechtop blijven zitten
. Verder wel een leuk beestje, ziet er wel goed uit, alleen je moet echt gaan letten op je linkerhand