Denk aan de copyright

1. Moet wat activer

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Kijk ook bij: [ITP] Zhara(v Special D) @ Fotoshoot by Priscilla Buijs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

o0o_Jade_o0o schreef:Erg leuk paard. Ik vind alleen dat de touwen ietwat losser mogen. Nu word zijn hoofd een beetje in een onnatuurlijke houding gedwongen. Tenzij je hier een reden voor hebt natuurlijk.
o0o_Jade_o0o schreef:Erg leuk paard. Ik vind alleen dat de touwen ietwat losser mogen. Nu word zijn hoofd een beetje in een onnatuurlijke houding gedwongen. Tenzij je hier een reden voor hebt natuurlijk.

Wat een onwijs gaaf paard zeg, mooi draf heeft ze!
!
_Fieke schreef:o0o_Jade_o0o schreef:Erg leuk paard. Ik vind alleen dat de touwen ietwat losser mogen. Nu word zijn hoofd een beetje in een onnatuurlijke houding gedwongen. Tenzij je hier een reden voor hebt natuurlijk.
Ik doe dit zelf niet maar weet wel de reden. Zodra je ze losser doet neemt Zhara het er van en steekt ze dr kop de lucht in.
Drukt ze de rug weg en dat is niet de bedoeling. Zo doet ze het prima en laat ze ook lekker los.
Ik zou ze ook liever iets losser zien hangen en evt nog een ring naar boven toe bij de singel maar het is niet mijn paard
wat een onzin opmerkingen waarom longeer je je paard met bijzet als ze toch zo los zitte heeft het geen enkele inwerking
ik vind dat ze op een nette manier word gelongeerd
(heb je wel is met dubbele longe geprobeerd?? _Fieke schreef:Ik zeg je 1 ding, dit is geen makkelijk paard. Ohz loopt ze de afgelopen week alleen maar met de kop in de lucht, ze is verschrikkelijk aan het puberen.![]()
Ze is echt een goed paard maar het is echt een merrie.![]()
Bedankt voor de reacties!
Charaz schreef:_Fieke schreef:Ik zeg je 1 ding, dit is geen makkelijk paard. Ohz loopt ze de afgelopen week alleen maar met de kop in de lucht, ze is verschrikkelijk aan het puberen.![]()
Ze is echt een goed paard maar het is echt een merrie.![]()
Bedankt voor de reacties!
Dat ligt meestal aan de ruiter....
Vind het een erg leuk paard!
Nu leer je hem achter de loodlijn kruipen om aan de druk te ontwijken of hij loopt zoals op de meeste foto's wat tegen de touwtjes aan. Het lijkt of hij ontspant, maar hij kan gewoon niet anders. Ontspanning kan je niet afdwingen. Dit is mijn manier hoe ik het zie, maar ik kan het verkeerd hebben hoor. Is helemaal geen verwijt, gewoon hoe ik het zie. Ben zelf lang geen professional.
)
_Fieke schreef:o0o_Jade_o0o schreef:Erg leuk paard. Ik vind alleen dat de touwen ietwat losser mogen. Nu word zijn hoofd een beetje in een onnatuurlijke houding gedwongen. Tenzij je hier een reden voor hebt natuurlijk.
Ik doe dit zelf niet maar weet wel de reden. Zodra je ze losser doet neemt Zhara het er van en steekt ze dr kop de lucht in.
Drukt ze de rug weg en dat is niet de bedoeling. Zo doet ze het prima en laat ze ook lekker los.
Ik zou ze ook liever iets losser zien hangen en evt nog een ring naar boven toe bij de singel maar het is niet mijn paard
paard steekt anders hoofd in de lucht dus laten we dan maar lekker laag vastzetten
bijzet ; oke
! maar zorg er dan wel voor dat paard alsnog zelf de goede houding aanneemt .
..Echt heel leuk