oprah's dressuur debuut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

oprah's dressuur debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 07:50

De 24e hadden wij voor het eerst officiele wedstrijd, de foto's zijn wat aan de donkere kant omdat ze binnen gemaakt zijn, mocht iemand ze wat lichter kunnen maken dan graag. De fotos gemaakt door edelweis op bokt, bedankt. Haha! Er zijn nog meer foto's gemaakt maar die heb ik nog niet binnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tip van mezelf, niet voorovervallen, er ligt echt geen geld...

Ik had pas ook nog springfoto's gemaakt mocht iemand het leuk vinden http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=905909&hilit=

PartOulOver

Re: oprah's dressuur debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 08:04

Leuke foto's! Omdat je iets naar voren valt gaan je benen ook naar achter. Veel succes verder!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 08:05

ja, ik weet t ben er mee bezig in de les Bloos

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 08:37

leuk paardje heb je.
ik sluit me aan bij de tips hierboven. komt vast goed in de les Knipoog
je paard loopt erg mooi Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 08:58

Je zit in de verkeerde galop op de eerste foto volgens mij, verder moet je proberen om goed rechtop te blijven zitten en zoals al gezegt niet naar beneden kijken. Ook je handen zijn (op de laatste foto na) een beetje te laag, daardoor val je ook sneller naar voor toe en gaan je benen te ver naar achter. Doe net alsof je een champagne blad draagt zei mijn instructeur altijd Haha!
Je haar zit ook niet helemaal netjes lijkt me op de eerste foto, let erop dat al je sprietjes in je haarnetje zitten, dan heb je alweer een puntje meer voor de verzorging.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 09:03

Wat een leuk diertje, sjiek de friemel !

Voor het mooie zou je je beugels wat gaten langer moeten doen, en idd aan je houding werken, laat zien wie je bent, je rijd nu erg verlegen, wat meer power en het plaatje is af.
Storm heeft gelijk wb de eerste foto, daar zit ie in de verkeerde galop Lachen

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 09:08

Ik zou ze eventueel wel wat lichter kunnen maken denk ik.
Stuur maar even een PBtje.

Leuk paardje, ga mee met het bovenstaande commetaar. Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 10:20

Leuk dat je de foto's al geplaatst hebt! Misschien kun je ze de volgende keer beter bij imageshack of photobucket uploaden, want de kwaliteit en grootte verandert mijnalbum, dat vind ik eigenlijk een beetje zonde van mijn foto's.
Verder weet je wat ik ervan vind Knipoog, misschien kun je aan je houding werken, om het plaatje nog beter te maken, zoals hierboven ook al gezegd is.

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:47

ze loopt super jullie gaan de goede kant op!!!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 21:05

wat een mooi paard zeg!!! wouwie zo kom je dr wel!

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 21:52

mooi paard! ik heb pas ook me 1e officele wedstijd gehad dus ik weet wat je een beetje mee maakte haha. Ik sluit me aan bij de tips en comentaar van hierboven, en vooral rechtopzitten en vooruit kijken, maar het ziet er verder goed uit en mooi paardje! komt goed met jullie.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 15:07

Storm76 schreef:
Je zit in de verkeerde galop op de eerste foto volgens mij, verder moet je proberen om goed rechtop te blijven zitten en zoals al gezegt niet naar beneden kijken. Ook je handen zijn (op de laatste foto na) een beetje te laag, daardoor val je ook sneller naar voor toe en gaan je benen te ver naar achter. Doe net alsof je een champagne blad draagt zei mijn instructeur altijd Haha!
Je haar zit ook niet helemaal netjes lijkt me op de eerste foto, let erop dat al je sprietjes in je haarnetje zitten, dan heb je alweer een puntje meer voor de verzorging.

Ik had mijn haar daarna nog gauw gedaan voor ik de ring in moest, had uiteindelijk een 8 voor verzorging dus dat zit wel goed, haha. Dat ze verkeerd zit klopt ze springt nogal gauw over daar zijn we ook mee bezig. Haha!