Tiestoke schreef:Rooos, ziet er netjes uit joh!! Echt leukerd, daar kun je wat moois van maken!!

Veel succes

dankje lammie, ben ook heel blij met hem. ben benieuwd over een tijdje hoe die eruit ziet met bespiering en alles!
pres schreef:Hij ziet er goed uit! Echt een sirtje

Haha hij past perfect in het plaatje he 
Nathiie schreef:leuk paard heb je!!!
aan de foto's te zien is hij al goed voorwaart, ik zou hem iets meer neerwaarts laten lopen en hem meer de gelegenheid geven om ontspannen te lopen...
verder geen commentaar

nog veel geluk met hem!!!
dankjewel, de foto's bedriegen blijkbaar toch wel wat, want hij is nog niet zo heel goed voorwaarts. moet flink werken om hem aan het lopen te houden. het gaat wel steeds beter, en ik rij hem heel losjes van voren dus hij heeft wel de gelegenheid om wat te zakken, dat doet hij ook wel hoor zo af en toe wat pasjes 
kaleightje schreef:Hé Roos
Daar zijn je toppertjes. de foto's zien er leuk uit

hahaha.
het gaat vast goed komen met jullie!
he amanda dankje wel hoor! ben erg blij met de foto's!
Stein schreef:Leuk paard, ziet er echt uit als een lieverd. Probeer op je houding te letten, soms zet je je handen wat breed en je bolt je rug wat soms.. Maar dat zijn maar kleine dingen. Misschien doe je het met een reden, maar dat weet ik niet.
Verder komt het vast goed met jullie.
dankje, het is ook echt een schat hoor! houding viel mij ook op inderdaad, heb er nu op gelet en zit nu rechtop hoor
het is altijd even wennen zo'n nieuw paard. handen zet ik inderdaad ook wat breed, dat doe ik onbewust en probeer er op te letten!