Vandaag (28-02-08) ben ik met Magda (magda_90 @ Bokt) mee geweest naar haar verzorgpaard Garabel! Ik heb haar gefotografeert (stand fotos, handwerk fotos & Rijfotos) en zodoende ging ik ook nog ff half uurtje rijden!!
Aangezien Magda en Garabel sindskort een nieuwe instructrice hebben die hun het Academische rijden leert, moest ik erg wennen aan deze rijstijl, vandaar dat mijn houding vaak niet erg goed is! wel merkte ik wel dat Garabel nu wel relaxter en ontspannender loopt dan eerst! ze kauwt nu veel sneller op het bit en loopt nu beter met haar achterbenen onder de massa! Hierdoor drukt ze haar rug er niet meer uit maar gebruikt ze hem beter!
Jammer genoeg heb ik van de stand fotos, handwerk fotos niets gekregen van Magda! maar deze staan wel in haar topic
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=905397
Ik ben mijzelf bewust van mijn fouten!!
Gelukkig gingen mijn handen vandaag redelijk goed, waardoor ik ze mooi omhoog hield en rechtop! (soms vergat ik het wel wat!!) maar vond het toch knap van mezelf dat het lukte!!
Aanmerkingen:
- Beugels langer (kwamen we idd al achter, maar hadden geen zin om nog langer te maken! haha
volgende keer doen we dit wel!!- Handen soms rechtop houden (lukte dit keer al aardig!!)
- Hakken uitdrukken (is ook al beter gelukt vandaag!)
- Benen niet te ver naar achteren gooien bij aandrijven (probeerde ik idd ook op te letten)
- Niet te veel geld zoeken
(en nee alweer niets gevonden
)- Niet te ver naar voren leunen (ben ik ook al wat beter op gaan letten!)
- Soms niet te veel waslijntjes

- Soms beetje erg op me tenen letten!
Oke hier dan de fotos!!
Ik & Garabel even instappen:

Drafje!

Volte... jaja... zag blijkbaar geld liggen

Yeeey me handen rechtop!! Volte...

ff.. stappen! en luisteren wat Magda te zeggen had

Whoei (jammer dat die zo donker is!)

Garabel haar hoofdje (hier wilde ik haar net meer teugelruimte geven om wat naar beneden te gaan.. dus lijkt net alsof ik haar erin trek!)

Volte:

Hier wilde ik haar net wat ruimte geven... dus lijkt zo alsof ik haar kort hou! Maar ze liep wel fijn daar!!

Volte

Erg fijn liep ze hier!!

zoo mooie foto!!
Bochtje en geld zoeken!!

Uitstappen:

En dan Magda nog die voor mij aan het rijden was!!

Kom maar op met het commentaar!! maar houd het netjes!!
Enne bedankt magda voor het rijden op Garabel!!